تولید محتوا, وبلاگ

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط ویدئو با موبایل

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط فیلم با موبایل

اگر قصد تولید ویدئوهای با کیفیت و خلاقانه را دارید و میکروفون و نور هم ندارید، بهترین گزینه برای شما اپلیکیشن‌های ضبط ویدئو با موبایل است. امروزه برنامه‌های ضبط فیلم فراوانی وجود دارد که به دلیل امکانات و قابلیت‌ها، طرفداران بسیار زیادی دارند. برخی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های موجود دراین حوزه شامل Filmic Pro, camera max و… می‌شود. در ادامه به توضیح کامل‌تری در این باره خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط ویدئو با موبایل

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط فیلم با موبایل

یکی از روش‌های انتقال اطلاعات، آموزش و حتی موضوعات سرگرمی، استفاده از ویدیو یا ریلز است. درواقع افراد در بین انواع روش‌های ارتباطی، نسبت به تماشای فیلم علاقه بیشتری نشان می‌دهند. در این بین، ویدئوهایی که دارای کیفیت و خلاقیت بیشتری هستند، مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند. برای این کار روش‌های متنوعی وجود دارد که انتخاب اپلیکیشن‌های ضبط کننده فیلم، بهترین راه حل است. دلیل آن، کاربری آسان، در دسترس بودن و قابلیت‌های فراوان است. در ادامه برخی از مهم‌ترین برنامه‌های ضبط موبایل را توضیح خواهیم داد.

برنامه ضبط ویدیو Camera MX

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط فیلم با موبایل

Camera MX  از جمله بهترین اپلیکیشن‌های ضبط ویدئو با موبایل است که به صورت رایگان قابل استفاده می‌باشد. البته، گاهی می‌توان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای، به برخی از امتیازهای ویژه برای ضبط فیلم در این اپ دست یافت. از دیگر ویژگی‌های عالی این برنامه می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ضبط فیلم با رزولوشن و کیفیت بسیار بالا
  • تولید فیلم‌های تایم لپس یا اسلوموشن
  • توانایی تنظیم و کنترل نرخ فریم و رزولوشن
  • قابلیت تولید ویدئو بدون واترمارک
  • کاربری ساده، راحت، رایگان و دارای پشتیبانی

برنامه ضبط ویدیو Mobizen Screen Recorder

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط فیلم با موبایل

Mobizen Screen Recorderیکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ضبط ویدئو که با گوشی‌های اندروید قابل استفاده است و تا کنون بالای ۲۰۰ میلیون بار آن را دانلود کرده‌اند. شروع ضبط ویدیو، فقط با کلیک ساده می‌توانید این کار را انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • تولید فیلم با میزان وضوح ۱۴۴۰×۲۵۶۰ و نرخ فریم ۶۰
  • وجود گزینه فیس کم( ثبت حالت‌های چهره) برای انتقال بهتر پیام در زمان ضبط فیلم
  • افزودن واترمارک دلخواه به ویدیو در حال ضبط
  • قابلیت ساخت گیف در این اپ، باعث ساخت قسمتی از ویدیو به صورت گیف
  • وجود ابزارهای ویرایش کننده فیلم
  • امکان کنترل دستی کیفیت، نورپردازی
  • امکان استفاده رایگان در گوشی‌های آیفون

برنامه ضبط ویدیو Apowersoft Screen Recorderبهترین اپلیکیشن‌های ضبط فیلم با موبایل

قابلیت ضبط صفحه نمایش موبایل به شکل رایگان، در سیستم‌های اندرویدی توسط  این برنامه امکان پذیر است. این برنامه با توجه به ضبط UHDهمراه با صدا، جزو بهترین اپلیکیشن‌های موبایل محسوب می‌شود. امکان تصویربرداری از صفحه گوشی با کیفیت عالی، توسط این برنامه وجود دارد. به دلیل قابلیت‌های خوب این اپ، شما می‌توانید تمامی ویدئوهای تیک تاک، یوتیوب، تماس‌های ویدیویی و گیم پلی را ضبط کنید. امکان تنظیم فریم، مقدار بیت و واضح‌ بودن تصاویر در آن توسط خود فرد وجود دارد. در این برنامه شما می‌توانید علاوه برضبط فیلم، ویدئوهای قبلی را نیز وجود دارد؛ به عنوان مثال، شما می‌توانید ویدئوها‌ را کوتاه یا قسمت‌هایی را حذف کنید. از طرفی، شما هیچگونه محدودیت زمانی هنگام ضبط نخواهید داشت. اگر قصد به اشتراک گذاشتن این فیلم‌ها در سیستم‌ و برنامه‌های مختلف را دارید، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و به آسانی قابل انجام است.

برنامه ضبط ویدیو Cinema FV-5

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط فیلم با موبایل

Cinema FV-5یکی دیگر از برنامه‌های ضبط فیلم تلفن همراه می‌باشد که به دو صورت رايگان و پولی قابل استفاده است. از مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه می‌توان،  به کنترل دستی کامل قسمت‌های مختلف مانند تعداد کانال، بیت، نرخ صدا، ابعاد، نورپردازی و … اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. تولید ویدئوهای با وضوح بیشتر از ۴ کا
  2. قابلیت دیدن درخشندگی و هیستوگرام در حین ضبط
  3. ایجاد فیلم براساس فیلترهای موردنظر
  4. قیمت بسیار پایین باتوجه به ویژگی‌های فیلم‌برداری بی‌نظیر
  5. داشتن ویژگی‌ Audio Level Mater امکان تغییر ولوم در حین تولید ویدیو را فراهم می‌کند
  6. امکان تنظیم مکان، برچسب، پشتیبانی و محدود جغرافیایی در ویدئوها

برنامه ضبط ویدیو Open Camera

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط فیلم با موبایل

از بهترین برنامه‌های ضبط گوشی رایگان که قابلیت های فراوانی دارد، می‌توان به open camera اشاره کرد. شما با استفاده از این برنامه علاوه بر فیلم‌برداری، می‌توانید عکس هم بگیرید. باتوجه به قابلیت‌های نرخ فریم و رزولوشن متنوع و تا ۴ کا، UHDبا سرعت زیاد، می‌توانید ویدئوهای خلاقانه را تولید کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قابلیت تنظیم کامل نوردهی و بیت
  • افزایش و بهبود عملکرد دوربین داخلی
  • پشتیبانی از API
  • امکان تنظیم تعادل رنگ سفید، فوکوس دستی
  • تنظیم حالت پشت سر هم نوردهی و ضبط RAWو ویدئوهای حالت آهسته
  • تولید ویدئوهای دارای تایم لپسی و با نرخ کمتر از ۱ فریم در ثانیه
  • امکان انتخاب فرمت‌های متعدد هنگام ضبط و تولید بهترین حالت ویدیو
  • بهترین گزینه برای سیستم عامل اندروید
  • ضبط ویدیو بدون واترمارک

برنامه ضبط ویدیو Filmic Pro

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط فیلم با موبایل

یکی از بهترین برنامه‌های ضبط ویدیو که دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای است، Filmic Pro  می‌باشد. این اپ به عنوان اولین برنامه ضبط ویدیو که فاقد نسخه رایگان است شناخته می‌شود. از ویژگی‌های مهم آن می‌توان، به قابلیت تغییر وضوح ویدیو به صورت دستی، منحنی‌های گاما، نرخ فریم و غیره اشاره کرد.  تنظیمات صدا در آخرین نسخه این برنامه به شکل ۲۴، ۱۶ بیتی و حتی QAM است. این ویژگی باعث افزایش کیفیت صدای موبایل هنگام ضبط می‌شود. از طرفی،  باتوجه به خصوصیات منحنی گاما، امکان تولید ویدئوهای جذاب در هر سطحی فراهم می‌شود. اگر قصد ثبت فعالیت با سرعت بالا را دارید، این برنامه قادر به ثبت با سرعت بیشتر از ۲۴۰ فریم در ثانیه را دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به خاصیت نورپردازی عالی اشاره کرد. با نصب این برنامه، یک فیلمبرداری حرفه‌ای خواهید داشت. قابلیت نصب اپ‌ Filmic Pro برای هردو سیستم اندروید و آیفون وجود دارد.

سخن پایانی

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط فیلم با موبایل

باتوجه به فعالیت فراوان افراد در فضاهای مجازی، داشتن ابزارهایی که بتواند به خوبی فیلم‌برداری و ویرایش کرد، بسیار دارای اهمیت است. این روزها با استفاده از اپلیکیشن‌های ضبط ویدئو با موبایل، این کار به محک عالی انجام می‌شود. این برنامه‌ها دارای قابلیت‌های زیادی مانند تغییر لوزیشن و نرخ فریم را دارند و یک ویدئو با کیفیت بالاتر از ۴ کا تولید می‌کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *