مقدمه شبکه های اجتماعی

در عصر تکنولوژی، استفاده از شبکه های اجتماعی روز به روز افزایش می‌یابد، هر روز کاربران جدیدی وارد این بسترها می‌شوند و به جرئت می‌توان گفت وقت‌گذرانی در این شبکه‌ها، یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های کاربران آنلاین به حساب می‌آید. بی‌تردید یکی از دلایل استفاده زیاد از رسانه‌های اجتماعی، دسترسی آسان به آن‌ها از طریق تلفن‌های همراه است که صرف نظر از موقعیت جغرافیایی، امکان استفاده از شبکه های اجتماعی را در اختیار همه کاربران قرار می‌دهند.

این دسترسی همه جانبه، باعث شده بسترهای اجتماعی گزینه بسیار مناسبی برای فعالیت‌های تبلیغاتی کسب و کارها و برندهای مختلف باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات این شبکه‌ها بیشتر آشنا شویم.

توضیح درباره شبکه های اجتماعی

اصطلاح شبکه اجتماعی از آنجا شکل گرفته که کاربران سایت‌های رسانه‌های اجتماعی از این بسترها به منظور حفظ ارتباط با دوستان، خانواده، همکاران، خریداران یا مشتریان استفاده کردند. شبکه های اجتماعی در رسانه‌هایی مثل فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام، ممکن است با اهداف اجتماعی، تجاری یا حتی هر دو در آن واحد تشکیل شوند. همچنین پایگاه مهمی برای تیم‌های بازاریابی به حساب می‌آیند که به دنبال شناساندن برند خود و جذب مشتریان جدید هستند.

فیس‌بوک با 2.8 میلیارد کاربر که هرماه از این پلتفرم استفاده می‌کنند، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شبکه اجتماعی است و بعد از آن اینستاگرام، فیس‌بوک مسنجر، توییتر و پینترست در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

بنابراین شبکه های اجتماعی در واقع به معنی استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر اینترنت برای حفظ ارتباط با دوستان، خانواده یا همسالان است. این شبکه‌ها با ایجاد پلی میان کاربران و کسب‌وکارهای مختلف، آگاهی عموم مردم نسبت به یک برند را تقویت می‌کنند.

برخی پیج های مدیریت شده توسط مانارسانه

کارکرد شبکه های اجتماعی به شکل است؟

شبکه‌های اجتماعی آمده‌اند تا کاربران در دنیای امروز بتوانند روابط خود را بهتر از قبل حفظ کنند یا حتی به فکر گسترش دایره ارتباطات خود باشند. فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و … بستری ایجاد می‌کنند تا افراد و شرکت‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، روابط خود را توسعه دهند و اطلاعات، ایده‌ها و پیام‌های خود را با کاربران این شبکه‌ها در هر کجای دنیا به اشتراک بگذارند. البته به اینجا ختم نمی‌شود!

حتی اعضای خانواده وقتی از یکدیگر دور می‌شوند، می‌توانند از طریق این شبکه‌ها ارتباط خود را با هم حفظ کنند و با انتشار عکس و فیلم، یکدیگر را در جریان زندگی روزمره یا کسب و کار خود قرار دهند. همچنین می‌توان با جستجو در گروه‌ها، لیست‌ها و هشتگ‌های این شبکه‌ها، کاربران غریبه با علایق مشترک یافت و با آن‌ها ارتباط برقرار کرد.

تیم‌های بازاریابی از شبکه های اجتماعی برای بهبود نرخ تبدیل استفاده می‌کنند تا هم به فالوورهای جدید دسترسی داشته باشند و هم تعامل خود با مشتریان قدیمی را از دست ندهند. اشتراک‌گذاری پست‌های وبلاگ، تصاویر، ویدئوها یا نظرات در رسانه‌های اجتماعی، این امکان را به فالوورها می‌دهد تا نسبت به محتوای شما واکنش نشان دهند، از وب‌سایت شرکت بازدید کنند و در نهایت به احتمال زیاد مشتری پر و پا قرص برند شما شوند.

برخی نمونه کارهای طراحی استوری در مانارسانه

مانارسانه به شما کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید

سوالاتی که بیشتر از ما می پرسند... برای یافتن پاسخ هر سوال روی آن کلیک کنید.

توليد محتواى مناسب و وايرال شدن اصولى (براى مشاوره با شماره تلفن مانارسانه تماس بگيريد)

09192495272

خدماتی همچون تولید محتوا شبکه های اجتماعی، مدیریت شبکه های اجتماعی، طراحی سایت، عکاسی و فیلمبرداری، ساخت تیزر های تبلیغاتی و…

ليست خدمات را می توانید از قسمت منوی سایت و همچنین در صفحه اصلی سایت مشاهده کنید.

براى سفارش بهتر است اول مشاوره بگيريد و بر اساس نيازتون ثبت سفارش كنيد
براى انجام امور ذكر شده به واتساپ مانارسانه پيام دهيد.

شماره واتساپ:  ٠٩١٢٠٣٤٢٠٩٦

اين موضوع بعد از جلسه اول و پرزنت تخصصی شما براى ما قابل پيش بينى است و از پيش و بدون اطلاع دقيق از حرفه شما قابل پيش بينى نيست.

در اولين قدم مشاوره انجام مى شود. بعد از آن ثبت سفارش و ثبت قرارداد رسمى.
شروع به فعاليت توليد محتوا به همراه آموزش رسانه به شما مى شود. و اين مسير با اتاق فكر ها و وجه تمايزهايى كه ما در شما ايجاد مي كنيم. بعد از اولين وايرال نتيجه را خواهيد ديد.

ممنونم از ابراز محبت شما
باعث افتخار آشنايى با شما
ميتوانيد با شماره تلفن مانارسانه تماس بگيريد و بفرماييد وصل كنن مديريت آقاى رجبى!!

براى ديده شدن در بستر سوشال مديا هيچ محدوديتى براى هيچ كس وجود نداره پس قدم اول اعتماد به نفس هست. نكات ارساليتون كامل نيست براى گرفتن مشاوره لينك پيجتون به واتس آپ مانارسانه ارسال كنيد.

فقط پزشكى خير ، اما يك فيلتر گذاشتيم و به علت مشغله زياد فقط با تعداد محدودى امكان همكارى داريم.