تولید محتوا, دیجیتال مارکتینگ, شبکه های اجتماعی, وبلاگ

چطور لرزش ویدیو برای اینستاگرام را بگیریم؟

چطور لرزش ویدیو برای اینستاگرام را بگیریم؟

اگر شما هم مانند بسیاری محتوای تصویری سوشال مدیای برند و کسب‌وکار خود را با موبایل تولید می‌کنید قطعا برایتان پیش آمده به فیلترشکن نیاز داشته باشید، ویدیوهایتان دچار لرزش دست شده باشد یا بدون میکروفون تهیه شده و کیفیت مناسبی برای انتشار نداشته باشد. دیگر نیازی نیست بارها یک ویدیو را بگیرید و زمان زیادی را صرف تولید محتوا کنید. امروزه برنامه‌های بسیاری هستند که به کمک آن‌ها می‌توانیم لرزش ویدیو را بگیریم.

راه حل اول: استفاده از برنامه capcut

چطور لرزش ویدیو برای اینستاگرام را بگیریم؟

ویدیوی لرزشی خود را در برنامه کپ کات اضافه می‌کنید و سپس یک بار روی لایه ویدیو کلیک می‌کنید. بعد گزینه استابلایزر (Stabilizer) را انتخاب کنید. خود برنامه به صورت خودکار لرزش ویدیوتان را می‌گیرد.

نکته!

این برنامه مقداری کادر ویدیو را برای از بین بردن لرزش ویدیو می‌بندد. پس اگر می‌دانید ویدیویی که دارید ضبط می‌کنید لرزش دارد کادرتان را مقداری بازتر ببندید. 

راه حل دوم: یک پوزیشن فیلمبرداری

چطور لرزش ویدیو برای اینستاگرام را بگیریم؟

برای گرفتن لرزش ویدیو، هنگام ضبط ویدیو از سرعت سوژه بکاهید و از او بخواهید آرام‌تر حرکت کند. از طرفی برای ضبط ویدیو دستان خود را به بدن بچسبانید و دو دستی گوشی را در دستان خود نگه دارید.

راه حل سوم:استفاده از لرزشگیر موبایل

چطور لرزش ویدیو برای اینستاگرام را بگیریم؟

راه حل سوم استفاده از لرزشگیرها و گیمبال‌های موبایل است. کافی است گوشی خود را روی یکی از آن‌ها وصل کنید و ویدیو خود را ضبط کنید. نیازی نیست هیچ کار دیگری انجام دهید! به همین راحتی… خود این لرزشگیرها باعث می‌شوند ویدیو بسیار روان و نرم گرفته شود.

پایان

گرفتن لرزش ویدیو برای کسانی که با خیلی حرفه‌ای نیستند و برای سوشال مدیا تولید محتوا می‌کنند امروزه تبدیل به یک کابوس شده است. در این مقاله راه‌حل‌های کاربردی‌ای برای از بین بردن این کابوس را به شما پیشنهاد داده‌ایم.

شما از چه روشی در ویدیو های خود استفاده می‌کنید؟

 

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *