آموزش برنامه سازی

آموزش برنامه سازی

برنامه‌های ویدیویی، معرف کسب و کار شما هستند و باعث می‌شوند که مشتریان و مخاطبان، شما را بیشتر بشناسند و با حیطه کاری شما آشنایی بیشتری داشته باشند. انواع مختلف تبلیغات ویدیویی مانند عکس، صوت و یا حتی تبلیغات چاپی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای معرفی خود استفاده کنید. اما اگر ویدیوی شما بر اساس اصول برنامه سازی حرفه‌ای باشد، تاثیر بیشتری نسبت به زمانی خواهد گذاشت که بدون مهارت مشغول به ساختن ویدیو شده‌اید.

شما می‌توانید برنامه‌های خود را در رسانه‌هایی مانند شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون، نمایشگاه‌ها، مانیتورهای داخل فرودگاه‌ها یا مکان‌های عمومی دیگر، هتل‌ها، مابین فیلم‌های آموزشی یا فیلم و سریال‌ها و… استفاده کنید. حتی با پیشرفت در این کار می‌توانید برنامه خود را به‌عنوان یک برنامه مستقل در رسانه‌هایی مانند تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی پخش کنید. اما چه ضرورتی دارد که از برنامه سازی کنیم و از آموزش‌های آن استفاده کنیم؟

ضرورت برنامه سازی

زمانی‌که قصد تولید برنامه‌ای را دارید ممکن است ایده‌های مختلفی برای اجرای آن به ذهنتان برسد. طبیعی است که لازم باشد برای اجرای این ایده‌ها زمان، انرژی و هزینه‌ صرف کنید. زیرا ممکن است نیاز باشد ایده‌های مختلف را سرچ کنید و پس از آزمون و خطا، بهترین ایده را پیدا کنید. اما اگر هیچکدام از این ایده‌ها به آن خوبی که فکرش را می‌کنید نشوند چه؟ آن وقت فقط مقدار زیادی زمان و انرژی و حتی هزینه صرف کرده‌اید اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است. راه حل چیست؟

زمانی‌که شما اقدام به انجام کاری مانند ساختن برنامه می‌کنید باید با آموزش‌ برنامه سازی و اصول اولیه آن آشنا باشید و بتوانید آن‌ها را برای طرح خود پیاده‌سازی کنید. بدیهی است که وقتی تکنیک‌ها و نکات مربوط به کاری را بلد باشید می‌توانید نتیجه بهتری بگیرید و پروژه را به صورت حرفه‌ای‌تری پیش ببرید. برنامه سازی هم به همین صورت است.

در واقع اگر شما نیروی کافی، شرایط و مکان مورد نیاز، چیدمان و… را داشته باشید اما اصول برنامه سازی را ندانید فقط زمان و انرژی‌ شما و حتی افراد دیگر که درگیر آن پروژه شده‌اند تلف شده است اما نتیجه نهایی چیزی نخواهد بود که انتظار داشتید. بنابراین یادگیری آموزش‌های برنامه سازی از ضرورت بالایی برخوردار هستند و بهتر است قبل از هرگونه اقدامی ابتدا به یادگیری آن‌ها بپردازید.

اکنون شاید با خود بگویید که اصلا چرا برنامه سازی کنیم؟ برنامه‌های ویدیویی تاثیر بیشتری نسبت به سایر محتواها بر مخاطب می‌گذارند. اکثر افراد ترجیح می‌دهند محتواهای ویدیویی را در تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی نگاه کنند تا این‌که به خواندن مطالب طولانی بپردازند. بنابراین با برنامه سازی صحیح می‌توانید ارزش کار خود را بالاتر ببرید تا افراد تمایل داشته باشند که برنامه شما را تماشا کنند.

اگر صاحب وب سایتی هستید استفاده از تبلیغات ویدیویی با یادگیری آموزش برنامه سازی، تاثیر بهتری بر سئو سایت شما خواهد گذاشت زیرا ترافیک سایت بالاتر می‌رود. طبق تحقیقات، زمان ماندن مخاطبان در سایت‌هایی که از برنامه‌های آموزشی و... استفاده کرده‌اند بیشتر از سایت‌هایی است که تنها از نوشته‌ها برای آموزش‌ها، معرفی خود یا محصول استفاده کرده‌‌اند.

همچنین از آن‌جا که ویدیو، شامل تصاویر و صوت است مفهوم بهتری خواهد داشت و اطلاعات را به درستی به مخاطب منتقل خواهد کرد.

زمانی‌که بتوانید برنامه‌ای طبق اصول برنامه سازی بسازید و مهارت کافی در آن بدست آورید، مخاطبان بیشتری به شما اعتماد می‌کنند و همیشه از برنامه‌های شما استقبال خواهند کرد.

با یادگیری برنامه سازی، با مفاهیم تصویربرداری و دوربین آشنا می‌شوید و می‌توانید این مهارت را در ویدیوهای خود به کار ببرید.

ویدیوهایی که موضوع آن‌ها معرفی محصول یا خدمات است، باید با تجهیزات نوری، فیلم‌برداری و صدابرداری صحیحی ضبط شوند تا محصول به خوبی معرفی شود تا مخاطب آن را بشناسد. آموزش‌های برنامه سازی مانارسانه، این موارد را به خوبی یاد داده‌اند تا با فراگیری آن‌ها، به کسب و کارتان هم بهبود ببخشید.

معمولا مخاطبان، تمایل دارند ویدیوهای مختلف را برای یکدیگر به اشتراک بگذارند. به‌این صورت حتی افراد دیگر هم به شناخته شدن شما کمک می‌کنند.

با یادگیری آموزش‌های برنامه سازی، شما اطلاعات مورد نیاز در مورد اصول نوردهی و تاثیری که نور بر تصویر شما می‌گذارد را متوجه می‌شوید.

همچنین با تمام تکنیک‌های تنظیم رنگ آشنا خواهید شد. از این رو می‌توانید چیدمان فضای برنامه را طوری بچینید که مخاطب از دیدن آن لذت ببرد.

میخوای برنامه سازی کنی؟؟

ما در مانارسانه همیشه آماده همکاری با شما هستیم!

چرا مانارسانه را انتخاب کنیم؟

توجه کنید این‌که فقط با یادگیری آموزش برنامه سازی، ویدیویی از کسب و کار خود منتشر کنید یک برنامه مطلوب محسوب نمی‌شود و احتمالا تاثیری که باید بگذارد را نخواهد داشت. ویدیویی که می‌سازید باید هدف‌مند باشد و قبل از هرگونه فیلم‌برداری به‌صورت حرفه‌ای برنامه‌ریزی شده باشد.

برای اینکه بتوانید از تکنیک‌های برنامه‌سازی به خوبی استفاده کنید، ابتدا باید آن را به خوبی آموزش ببینید. در مانا رسانه می‌توانید این آموزش‌ها را که به‌صورت تخصصی تهیه شده‌اند در اختیار داشته باشید و تا جایی پیشرفت کنید که بتوانید برنامه‌های تلویزیونی، تبلیغاتی و… را کارگردانی کنید.

هر ویدیویی باید درست و به‌جا باشد تا تاثیر مورد نظر را بر مخاطب بگذارد. مانا رسانه با همکاری با افراد متخصص، با تجربه و خلاق این آموزش‌ها را تهیه کرده و در اختیار شما قرار داده است.. با انتخاب این آژانس تبلیغاتی، هزینه ویدیوها و تبلیغات خود را به حداقل رسانده و در وقت و زمان با ارزش خود صرفه‌جویی کنید. تیم مانا رسانه با آموزش دادن این نکات مهم در برنامه سازی، به شما در این راه کمک می‌کند تا بتوانید تعداد زیادی از مخاطبان را جذب کرده و اعتماد آن‌ها را جلب کنید.

مانا رسانه تاکنون در کار خود موفق بوده است و با استفاده از ایده‌های برنامه سازی، خدمات متمایزی را ارائه داده است. بدیهی است که در هر کاری، اخلاق انسانی و مشتری‌مدار از اهمیت بالایی برخوردار است و مانا رسانه هم به این اصل پای‌بند است. به‌ هرحال تولید محتوا و برنامه سازی، نیاز به یک نقشه راه دارد تا با موفقیت انجام شود.

مانارسانه به شما کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید

ما در مانارسانه همیشه آماده همکاری با شما هستیم!

توليد محتواى مناسب و وايرال شدن اصولى (براى مشاوره با شماره تلفن مانارسانه تماس بگيريد)

09192495272

خدماتی همچون تولید محتوا شبکه های اجتماعی، مدیریت شبکه های اجتماعی، طراحی سایت، عکاسی و فیلمبرداری، ساخت تیزر های تبلیغاتی و…

ليست خدمات را می توانید از قسمت منوی سایت و همچنین در صفحه اصلی سایت مشاهده کنید.

براى سفارش بهتر است اول مشاوره بگيريد و بر اساس نيازتون ثبت سفارش كنيد
براى انجام امور ذكر شده به واتساپ مانارسانه پيام دهيد.

شماره واتساپ: 09192495272

اين موضوع بعد از جلسه اول و پرزنت تخصصی شما براى ما قابل پيش بينى است و از پيش و بدون اطلاع دقيق از حرفه شما قابل پيش بينى نيست.

در اولين قدم مشاوره انجام مى شود. بعد از آن ثبت سفارش و ثبت قرارداد رسمى.
شروع به فعاليت توليد محتوا به همراه آموزش رسانه به شما مى شود. و اين مسير با اتاق فكر ها و وجه تمايزهايى كه ما در شما ايجاد مي كنيم. بعد از اولين وايرال نتيجه را خواهيد ديد.

ممنونم از ابراز محبت شما
باعث افتخار آشنايى با شما
ميتوانيد با شماره تلفن مانارسانه تماس بگيريد و بفرماييد وصل كنن مديريت آقاى رجبى!!

براى ديده شدن در بستر سوشال مديا هيچ محدوديتى براى هيچ كس وجود نداره پس قدم اول اعتماد به نفس هست. نكات ارساليتون كامل نيست براى گرفتن مشاوره لينك پيجتون به واتس آپ مانارسانه ارسال كنيد.

فقط پزشكى خير ، اما يك فيلتر گذاشتيم و به علت مشغله زياد فقط با تعداد محدودى امكان همكارى داريم.

×