وبلاگ

کیفیت نور ویدیو خود را چگونه بالا ببریم؟

کیفیت نور ویدیو خود را چگونه بالا ببریم؟

خیلی از کسانی که در آغاز راه تولید محتوا هستند فکر می‌کنند بدون تجهیزات گران قیمت و فیلترشکن نمی‌توانند محتوایی تولید کنند که در سوشال مدیا دیده شود. در حالی که ما برایتان راهکارهایی را ارائه می‌دهیم که می‌توانید با ابتدایی‌ترین امکانات هم دیده شوید، ریلز بسازید ، بدون میکروفون و بدون لرزش ویدیو بگیرید و تولید محتوا کنید. در این مقاله به این می‌پردازیم که چطور می‌توانیم کیفیت نور ویدیو را بدون هیچ هزینه‌ای بالا ببریم. 

افزایش کیفیت نور ویدیو با افکت GLOW

کیفیت نور ویدیو خود را چگونه بالا ببریم؟

هنگام ضبط ویدیوی خام خود در بک گراند یک منبع نور قرار دهید. نیازی نیست اگر تجهیزات حرفه‌ای نور ندارید ناامید شوید، نیازی به هزینه کردن نیست. این منبع نور می‌تواند برای شما چیزی مانند یک چراغ قوه یا حتی اسکرین لپ تاپ روشن باشد. یا نور خورشید و چراغ‌های شهر در شب. این مورد به میزان خلاقیت شما بستگی دارد.

بعد از اتمام ضبط وارد برنامه capcut شوید و ویدیو خود را بارگذاری کنید. در نوار ابزار، روی گزینه effect کلیک کرده و ویدیو افکت را انتخاب کنید. سپس در قسمت سرچ آن کلمه GLOW را جستجو کنید. حالا افکت‌های مختلفی برایتان می‌آورد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و کیفیت نور ویدیوی خود را بالا ببرید.

پایان

یادتان باشد بالا بردن کیفیت نور ویدیو ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، از جمله نوع دوربین، نوردهی محیط، تنظیمات دوربین، ویرایش ویدیو و… . که با کمک برنامه‌هایی مثل capcut می‌توان آن‌ها را بهبود داد. اگر ایده‌ای برای ساخت ریلز ندارید این مقاله را بخوانید:

چند ایده برای ساخت ریلز

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط ویدئو با موبایل

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *