خدمات طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

در دنیای تکنولوژی و شبکه‌های مجازی، طراحی گرافیک نقش ارزشمندی ایفا می‌کند. امروزه بیشتر اطلاع‌رسانی‌ها، اخبار، معرفی کسب و کار، تولید محتوا و حتی سرگرمی‌ها با استفاده از عوامل بصری صورت می‌گیرند. بنابراین در فضای رقابتی و تجارتی این روزها، برتر بودن طراحی گرافیک می‌تواند شما را نسبت به سایر رقبا بسیار پیش بیندازد. اما طراحی گرافیک چیست؟ در واقع نوعی اصطلاح است که به همراه طراحی حروف، تصویرسازی، عکاسی و چاپ به منظور ارائه اطلاعات یا آموزش به کار می‌رود. در کلامی دیگر، طراحی گرافیک نوعی هنر است و قصد دارد که پیام مورد نظر را به صورت بصری، در کوتاهترین زمان و به بهترین وجه ممکن به اطلاع مخاطب برساند.

قصد داریم در ادامه این مطلب، بیشتر راجع به ضرورت، مزایا و ویژگی‌های طراحی گرافیک صحبت کنیم. اگر صاحب یک کسب و کار هستید، در فضای مجازی فعالیت می‌کنید و یا حتی اگر دوست دارید همگام با پیشرفت جهان گام بردارید، از این مطلب غافل نشوید.

ضرورت طراحی گرافیک

طراحی گرافیک برای هر شخص و هر کسب و کار ضروری است.  چرا که دنیای امروز، دنیای رقابتی و تجارتی است که بسیار به فضای مجازی نیز وابستگی دارد.  المان های بصری در این زندگی مدرن بیشتر از هر زمان دیگر اهمیت پیدا کرده‌اند. بنابراین کسی در این فضا برنده است که طراحی گرافیک بهتری داشته باشد و هر شخصی که بتواند چشم و سپس ذهن مخاطب را با فعالیت خود درگیر کند، موفق‌تر خواهد بود.

حال شاید برای شما سوالی پیش بیاید که طراحی گرافیک در چه مواردی به کار شما می‌آید. در زیر به صورت لیست‌وار، مواردی از آن‌ را بیان می‌کنیم:

  • طراحی لوگوی خاص شما
  • طراحی بنر و بورشور برای تبلیغات محیطی و یا حتی مجازی
  • طراحی کارت ویزیت با طرح دلخواه شما
  • طراحی سایت متناسب با نیاز شما
  • طراحی سربرگ‌ها
  • طراحی المان‌های بصری مناسب برای اشتراک‌گذاری در فضای مجازی مثل طراحی پست و استوری اینستاگرام

در واقع در طراحی گرافیک، هنر و تکنولوژی با هم پیوند می خورند تا هدف شما به درستی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مخاطب منتقل شود. در واقع یک طراح گرافیک، اطلاعاتی را که از شناخت رنگ، شناخت مخاطب و شناخت خدمت یا محصول شما دارد، با هم تلفیق می‌کند تا بتواند در این زمینه، ارتباط موثرتری با مخاطب برقرار کند. اما با تمام این تفاسیر، مزایایی که استفاده از یک طراح گرافیک به ما می‌بخشد، چیست؟ در ادامه به این سوال نیز پاسخ خواهیم داد.

برخی نمونه کارهای طراحی گرافیک

چرا باید طراحی خود را به مانارسانه سپرد؟

مانارسانه بر این باور است که نمود روح هر شرکتی در طراحی‌های آن متجلی است. لذا با گردآوردن متخصصان این حوزه سعی نموده است در قدم اول خدمات متنوعی که به طراحی نیازمند هستید را مشخص نماید و در گام بعدی برای هر کدام از آنها، با توجه به استراتژی راهبردی یا کمپین‌های تبلیغاتی تعیین شده، با تشکیل اتاق فکر و خلاقیت، سناریو یا راهکارهای کارآمد را پیشنهاد نماید.

برخی از نمونه گرافيك كامل پيج هاى اينستاگرام

مزایای طراحی گرافیک

همانطور که گفته شد برای پیروز شدن در میدان رقابتی این روزها، باید توانایی انتقال پیام بصری به مخاطب را بهبود ببخشیم. درخواست همراهی کردن از یک طراح گرافیک در این زمینه بسیار به شما کمک خواهد کرد.

این مورد بر کسی پوشیده نیست که  اگر شما بهترین محصول و یا خدمات را هم ارائه دهید، باز هم نیاز به شناساندن آن به مخاطب و ماندگاری در ذهن آن‌ها خواهید داشت. در واقع وظیفه اصلی یک طراح گرافیک همین ترویج و تبلیغ خدمات و محصولات شما است. همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، با کمک گرفتن از یک طراح گرافیک، می توانید ارتباط موثرتری با مخاطبین خود برقرار کنید. از دیگر مزایای طراحی گرافیک می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • راه اول شروع یک کسب و کار، معرفی صحیح و شناساندن آن به مخاطب است. طراحی بنرهای تبلیغاتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی به شما کمک می‌کند. طراحی این بنرها از جمله وظایف برجسته یک طراح گرافیک است.
  • یک نکته مهم در هر بیزینس، ماندگار شدن در ذهن مخاطب است. برای این امر، استفاده از یک المان بصری خاص شما مثل یک لوگو جذاب و مرتبط به همراه طراحی شعار تبلیغاتی مخصوص، راهکار خوبی است. این فرایند در صنعت تبلیغات و تجارت، با نام برندسازی نیز شناخته می‌شود. در حقیقت برندسازی با استفاده از لوگو بسیار به موفقیت شما کمک می‌کند چرا که یک المان ماندگار است. بنابراین هرچقدر هم برای این کار هزینه کنید، در نهایت سود خواهید کرد. بنابر آنچه درباره اهمیت لوگو گفته شد، بهتر است طراحی لوگو خود را به یک طراح گرافیک مجرب و حرفه‌ای بسپارید.
  • استفاده از تبلیغات و المان‌های جذابی که کسب و کار و بیزینس شما را معرفی کنند به مخاطب حس اعتماد بیشتری می‌بخشد. به علاوه اینکه این موارد، اعتبار و ارزش بیشتری به برند شخصی شما می‌دهند. در واقع این کار به ان معناست که شما با کمک خواستن از یک طراح گرافیک، برای خود و مشتریانتان ارزش و احترام خاصی قائل شده‌اید.
  • طراحی گرافیک می‌تواند آمار فروش و درخواست خدامت شما را به طور حیرت‌انگیزی بالا ببرد. در نگاه یک مخاطب عام، یک طرح گرافیکی جذاب قطعا محصول باکیفیتی را معرفی و ارائه می‌کند. به سبب همین جلوه‌ی بصری، مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. به علاوه با بهره گرفتن از یک گرافیک خیره‌کننده می‌توانید مخاطبین‌ خود را به مشترینی وفادار و همیشگی تبدیل کنید.
  • همانطور که گفتیم، طراحی گرافیک یک راه بسیار قدرتمند در زمینه ارائه محتوا به مخاطب است. در گرافیک می‌توان یک مفهوم عظیم را هم تنها با یک تصویر به مخاطب مفهوم کرد و این برای وی بسیار جذاب است. انتقال مفهوم از این راه، علاوه بر جذابیت، بسیار آسا‌ن‌تر و سریع‌تر از راه‌های دیگر است. در یک طرح گرافیکی، رنگ‌ها، سبک نوشته‌ها (فونت) و المان‌های مختلف می‌توانند مفاهیم و محتواهای متنوع و گوناگنی را ایجاد و بسته به نیاز مخاطب، به او القا کنند.
  • با افزایش تعداد کاربران و میزان فعالیت در فضای مجازی، حضور موفق در شبکه‌های اجتماعی نیز بسیار به موفقیت شما کمک خواهد کرد. برای ایفای یک حضور موفق، کمک خواستن از یک طراح گرافیک خالی از لطف نیست. وی می‌تواند با طراحی محتواهای بصری شبکه‌های اجتماعی و نیز طراحی سایت به معرفی بهتر و بیشتر برند شما کمک کند.

آماده ای واسه سایت یا شبکه اجتماعیت یه گرافیک خوب داشته باشی؟؟؟

همین الان با کارشناسان مانارسانه تماس بگیر!

مانارسانه به شما کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید

سوالاتی که بیشتر از ما می پرسند... برای یافتن پاسخ هر سوال روی آن کلیک کنید.

توليد محتواى مناسب و وايرال شدن اصولى (براى مشاوره با شماره تلفن مانارسانه تماس بگيريد)

09192495272

خدماتی همچون تولید محتوا شبکه های اجتماعی، مدیریت شبکه های اجتماعی، طراحی سایت، عکاسی و فیلمبرداری، ساخت تیزر های تبلیغاتی و…

ليست خدمات را می توانید از قسمت منوی سایت و همچنین در صفحه اصلی سایت مشاهده کنید.

براى سفارش بهتر است اول مشاوره بگيريد و بر اساس نيازتون ثبت سفارش كنيد
براى انجام امور ذكر شده به واتساپ مانارسانه پيام دهيد.

شماره واتساپ:  ٠٩١٢٠٣٤٢٠٩٦

اين موضوع بعد از جلسه اول و پرزنت تخصصی شما براى ما قابل پيش بينى است و از پيش و بدون اطلاع دقيق از حرفه شما قابل پيش بينى نيست.

در اولين قدم مشاوره انجام مى شود. بعد از آن ثبت سفارش و ثبت قرارداد رسمى.
شروع به فعاليت توليد محتوا به همراه آموزش رسانه به شما مى شود. و اين مسير با اتاق فكر ها و وجه تمايزهايى كه ما در شما ايجاد مي كنيم. بعد از اولين وايرال نتيجه را خواهيد ديد.

ممنونم از ابراز محبت شما
باعث افتخار آشنايى با شما
ميتوانيد با شماره تلفن مانارسانه تماس بگيريد و بفرماييد وصل كنن مديريت آقاى رجبى!!

براى ديده شدن در بستر سوشال مديا هيچ محدوديتى براى هيچ كس وجود نداره پس قدم اول اعتماد به نفس هست. نكات ارساليتون كامل نيست براى گرفتن مشاوره لينك پيجتون به واتس آپ مانارسانه ارسال كنيد.

خير ، اما يك فيلتر گذاشتيم و به علت مشغله زياد فقط با تعداد محدودى امكان همكارى داريم!

×