ساخت تیزر های تبلیغاتی

ساخت تیزرهای تبلیغاتی​

با ساخت تیزر تبلیغاتی زیبا، تاثیرگذار و جذاب مخاطب خود را در این بازار شلوغ تحت تاثیر قرار دهید. این راهکار برندهای مطرح در بازار برای فروش بیشتر محصول و خدماتشان به مشتریان بیشتر و با قیمت بیشتر است.

با نمایش تیزر تبلیغاتی گروه  خود در تلویزیون، اینستاگرام، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها بدرخشید. وب سایت خود را برای کاربران جذاب‌تر کنید و قدرت برند خود را به نمایش بگذارید. ساخت تیزر، ویدیو و کلیپ‌های تبلیغاتی تخصص مانارسانه است.

کافی است نمونه‌ کارهای مانارسانه را بررسی کنید تا نسبت به نوع پروژه‌ی مناسب کسب و کار خود آگاهی پیدا کنید. سپس با ما تماس بگیرید تا پس از گفتگو و بررسی کسب و کار شما بهترین تیزر تبلیغاتی را برای شما آماده کنیم.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی حرفه‌ای

امروزه در بازار رقابتی عرضه محصولات برندها و شرکت‌های مختلف دیگر روش‌های سنتی پاسخگو نیست و تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی‌بخشی و ترغیب مشتریان برای استفاده از محصولات، کالا و خدمات نقش اساسی ایفا می‌کند. از این رو، ساخت تیزرهای تبلیغاتی به شیوه خلاقانه یکی از زودبازده‌ترین نوع تبلیغات برای ارتباط با مشتری و ترغیب او به خرید و استفاده از خدمات هر نوع کسب‌وکاری است. بنابراین صاحبان برندها با مشاوره و ایده‌پردازی آژانس‌های تبلیغاتی، ساخت تیزر تبلیغاتی را به منظور معرفی محصول و خدمت خود در تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها سفارش می‌دهند تا نظر مشتریان را به سمت خود جلب ‌کنند. البته یک تیزر تبلیغاتی باید به گونه‌ای باشد که در حداقل زمان ممکن بیشترین اثربخشی را روی مخاطب داشته باشد.

اگر شما قصد معرفی محصول مورد نظر خود به بهترین شکل ممکن دارید، بهتر است ساخت تیزرهای تبلیغاتی خود با بالاترین کیفیت و خلاقیت را به مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ مانارسانه بسپارید. برای مشاهده نمونه کارهای تیزرهای تبلیغاتی و خدمات ارائه شده حتما به وب ‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

ضرورت تیزرهای تبلیغاتی

در دنیای امروز بازاریابی تنها وابسته به فعالیت ویزیتورها نیست بلکه تبلیغات به عنوان یک ابزار کارآمد برای جذب مشتریان یک محصول خاص، بیشترین کاربرد را دارد. بنابراین با شناخت نیازهای مشتری باید روش صحیح و مناسبی را برای انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبان و بازار هدف انتخاب کرد تا بیشترین تاثیرگذاری را به دنبال داشته باشد.

بر این اساس تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یک تولید محتوا می‌تواند برای ایجاد حس کنجکاوری در مخاطبان هر کسب‌وکاری بسیار اثربخش عمل کند. از این رو، همه کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ با داشتن کمی خلاقیت، با توجه به سطح امکانات خود می‌توانند برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی اقدام کنند.

اما ساخت یک تیزر حرفه‌ای نیاز به تجهیزات پیشرفته فیلمبرداری و نرم‌افزاری دارد که در این رابطه آژانس‌های تبلیغاتی بسیاری هستند که می‌توانند خدماتی در این رابطه به شما ارائه دهند. پس برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی موفق باید یک سناریو خلاقانه و حرفه‌ای چیده شود تا پیام محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان انتقال دهد.

آژانس تبلیغاتی مانارسانه جزو شرکت‌های برتر ساخت کلیپ تبلیغاتی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و دیجیتال‌مارکتینگ برای شرکت‌ها است که با پیشرفته‌ترین ابزارها تیزر تبلیغاتی را از مرحله پیش‌تولید، تولید و مونتاژ را با دقت نظر و استراتژی هدفمندی ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است، صاحبان کسب‌وکار اگر در زمینه پربازده‌ترین تبلیغات دیجیتال مارکتینگ ورود پیدا کنند، به طور قطع در مدت زمان کوتاهی رویای فروش بالا و کسب سود بیشتر برای آنها به واقعیت تبدیل خواهد شد. پس هزینه کردن در زمینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی یک نوع سرمایه‌گذاری است که تأثیر آن مستقیما بر بازار کسب‌وکار شما نمایان خواهد شد.

نمونه تیزرهای تبلیغاتی

3 videos found

ساخت تیزر موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک خلاقانه و حرفه ای با بهترین کیفیت، انتقال پیام بالا به همراه درگیری مخاطب و کارگردانی حرفه ای، استفاده از المان های سه بعدی و سبک های جدید ساخت تیزرهای تبلیغاتی در مانارسانه.

ساخت تیزر شبکه های اجتماعی​

ساخت کلیپ و تیزر برای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی، راهکاری موثر با برد تبلیغاتی بسیار وسیع و نتیجه گیری در کوتاه ترین زمان ممکن است. در این مسیر مانارسانه همراه شماست.

ساخت مستند شهری​

اگر قصد ساخت مستند شهری دارید می توانید با مانارسانه تماس بگیرید. مانارسانه با در اختیار داشتن دوربین های با کیفیت 4k و2k FULLHD و با بالاترین سطح کارگردانی در این مسیر همراه شماست.

ساخت تیزر تلویزیونی

ساخت و پخش آگهی های تلویزیونی توسط واحد تبلیغاتی مانارسانه با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه طراحی و ساخت آگهی و تیزر تلویزیونی با کمترین هزینه ...

ساخت انیمیشن

گروه مانارسانه مجری ساخت انواع انیمیشن و تیزر تبلیغاتی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت پذیرای سفارشات شما مشتریان گرامی میباشد. تولید انواع انیمیشن خود را به مانارسانه بسپارید.

ساخت فیلم صنعتی

خدمات ویژه ساخت فیلم صنعتی توسط مانارسانه طراح و مجری انواع فیلم های صنعتی با رویکردی متفاوت، آینده ای متفاوت را برای برند شما رقم خواهد زد ...

مزایای تیزرهای تبلیغاتی

در دنیای تکنولوژیک امروز ساخت تیزرهای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی و جذب مشتریان و مخاطبان به سمت یک کسب و کار است. بر این اساس از طریق تیزر تبلیغاتی که به تعبیر عموم مردم به عنوان آگهی تبلیغاتی شناخته می‌شود، در کوتاه‌ترین زمان می‌توان اطلاعات کاملی را درباره یک برند، محصول یا خدمت در اختیار مخاطب قرار داد و اعتماد آنها را جلب کرد. در ادامه برخی از مزایای تیزرهای تبلیغاتی را برای مدیران بازاریابی کسب‌وکارها عنوان خواهیم کرد تا با ذهن بازتری نسبت به اختصاص هزینه‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

  • ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای معرفی یک محصول یا خدمت جدید به بازار بسیار اثربخش خواهد بود.
  • نمایش یک تیزر تبلیغاتی برای نشان دادن توانایی‌ها و نقاط قوت یک کسب‌‎وکار بسیار ارزشمند است.
  • تهیه یک تیزر تبلیغاتی برای نمایش فرآیند تولید یک محصول برای بسیاری از مشتریان یک برند می‌تواند بسیار جذاب باشد.
  • ساخت یک تیزر تبلیغاتی در فرهنگ‌سازی و انتقال یک پیام درباره چالش‌های مختلف اجتماعی ‌می‌تواند موفق عمل کند.
  • ساخت تیزرهای تبلیغاتی با هدف بازاریابی و فروش بیشتر می‌تواند مخاطبان را به مشتری ثابت یک برند تبدیل کند.
  • یک تیزر تبلیغاتی موفق می‌تواند محصولات و خدمات کسب‌وکارهای نوپا را معرفی کند و روی ذائقه مخاطبان تأثیر بگذارد تا محصولات جدید را امتحان کنند.

بر این اساس از مهمترین مزایای ساخت انواع تیزر تبلیغاتی می‌توان به افزایش فروش، سود بالا، تصاحب سهم بازار، افزایش اعتبار کالا و خدمات اشاره کرد. پس با ساخت تیزرهای تبلیغاتی حرفه‌ای آمیخته با خلاقیت و نوآوری می‌توان اعتماد مشتری را جلب کرد تا مصمم به خرید و استفاده از محصول و خدمات هر کسب‌وکاری شد.

گروه مانارسانه با بهره‌گیری از یک تیم حرفه‌ای در زمینه طراحی و ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی و برنامه‌سازی تلویزیون همواره می‌تواند با ایده‌پردازی جذاب یاری‌گر شما در تبلیغات و بازاریابی برند شما باشد.

تولید و طراحی تیزر تبلیغاتی در مانارسانه

تبلیغات فقط حضور نیست! نوع تبلیغ ، هدف از تبلیغ و پیام تبلیغ باید مشخص گردد تا بتوان بسته به آنها، تبلیغاتی موثر انجام داد. پس از تعیین این موارد، باید بر اساس نوع مخاطبانمان، نوع تبلیغ را مشخص کنیم و در آخر با توجه به بسترهای نمایشی، پلن تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنیم.

اگر در تولید تیزر تبلیغاتی موارد بالا مشخص نباشند، پیش بینی می شود نتیجه ی تبلیغ مایوس کننده باشد. اما جای نگرانی نیست!! کارشناسان ما در مانارسانه همراه شما هستند تا در زمینه های تبلیغات ویدئویی و ویدئو مارکتینگ، مشاوره های اختصاصی و جامعی به شما بدهند.

مطالبی جالب درباره ساخت تیزر تبلیغاتی!

  •  ارزش یک دقیقه ویدئو طبق آخرین آمار مساوی است با ارزش یک مقاله ی یک میلیون و هشتصد کلمه ای!!!
  • طبق آخرین آمار بدست آمده در سال ۲۰۱۷، ۸۷ در صد از بازاریابان آنلاین بیشتر وقتشان را روی ساخت تیزر تبلیغاتی صرف می کنند و ۹۰ درصد ترافیک اینترنت شامل ویدئو خواهد بود؟!
  • ۶۵ درصد کاربران بعد از تماشای ویدئو وبسایت شما را مشاهده می کنند، تصمیم به خرید می گیرند!
  • بیشتر از یک میلیارد کاربر هر ماه در یوتیوب ویدئو ها را دنبال می کنند!

برای کسب و کار خودت یه تیزر تبلیغاتی خوب میخوای؟؟

ما در مانارسانه همیشه آماده همکاری با شما هستیم!

تولید و طراحی تیزر تبلیغاتی در مانارسانه

تبلیغات فقط حضور نیست! نوع تبلیغ ، هدف از تبلیغ و پیام تبلیغ باید مشخص گردد تا بتوان بسته به آنها، تبلیغاتی موثر انجام داد. پس از تعیین این موارد، باید بر اساس نوع مخاطبانمان، نوع تبلیغ را مشخص کنیم و در آخر با توجه به بسترهای نمایشی، پلن تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنیم.

اگر در تولید تیزر تبلیغاتی موارد بالا مشخص نباشند، پیش بینی می شود نتیجه ی تبلیغ مایوس کننده باشد. اما جای نگرانی نیست!! کارشناسان ما در مانارسانه همراه شما هستند تا در زمینه های تبلیغات ویدئویی و ویدئو مارکتینگ، مشاوره های اختصاصی و جامعی به شما بدهند.

چرا مانارسانه را انتخاب کنیم

بسیاری از مدیران کسب‌وکارها برای بازاریابی و افزایش فروش و سود حاصل آن ساخت تیزرهای تبلیغاتی را در برنامه خود قرار می‌دهند. در این راستا برای ساخت یک تیزر و کسب نتیجه لازم بهتر است در انتخاب آژانس تبلیغاتی کارآمد دقت کنید.

از این رو، آژانس تبلیغاتی مانا رسانه با شعار «با مانارسانه، مانا و بادوام بمانید» از انواع کسب‌وکارها، تخصص‌ها و افراد موفق برای رشد بیشتر و دیده شدن آنها پشتیبانی می‌کند و با ارائه مشاوره تخصصی رایگان از هدررفت زمان و سرمایه شما جلوگیری می‌کند. البته با بررسی تجربه و سوابق کاری و نمونه کارهای موفق این آژانس تبلیغاتی به این نتیجه خواهید رسید که مانا رسانه با بکارگیری بهترین تجهیزات فنی و مهارت نیروی انسانی توانسته است با ایده‌پردازی خلاقانه همراه با نوآوری و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موثر رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ مانارسانه به عنوان یک آژانس تبلیغاتی خلاق به دنبال این است که بهترین خدمات تبلیغاتی در زمینه ساخت کلیپ تبلیغاتی، ساخت موشن گرافیک، فیلم آموزشی و فیلم مستند را به کسب وکارها ارائه دهد و کمک مؤثری به رشد بازار و مشتریان آنها بکند.

از این رو، مانارسانه زنجیره کاملی از خدمات در حوزه‌های تبلیغات، برندینگ در شبکه‌های اجتماعی، طراحی سایت و پشتیبانی، ساخت تیزر تبلیغاتی و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، تولید محتوا و دیجیتال‌مارکتینگ را ارائه می‌دهد و توانسته اعتماد بسیاری از برندها به ویژه در حوزه‌های پزشکی و سلامت را جلب کند. از این رو شما می‌توانید برای دریافت خدمات مشاوره‌ای رایگان و دریافت نمونه کارها با این مجموعه تماس بگیرید.

مانارسانه به شما کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید

سوالاتی که بیشتر از ما می پرسند... برای یافتن پاسخ هر سوال روی آن کلیک کنید.

توليد محتواى مناسب و وايرال شدن اصولى (براى مشاوره با شماره تلفن مانارسانه تماس بگيريد)

09192495272

خدماتی همچون تولید محتوا شبکه های اجتماعی، مدیریت شبکه های اجتماعی، طراحی سایت، عکاسی و فیلمبرداری، ساخت تیزر های تبلیغاتی و…

ليست خدمات را می توانید از قسمت منوی سایت و همچنین در صفحه اصلی سایت مشاهده کنید.

براى سفارش بهتر است اول مشاوره بگيريد و بر اساس نيازتون ثبت سفارش كنيد
براى انجام امور ذكر شده به واتساپ مانارسانه پيام دهيد.

شماره واتساپ:  ٠٩١٢٠٣٤٢٠٩٦

اين موضوع بعد از جلسه اول و پرزنت تخصصی شما براى ما قابل پيش بينى است و از پيش و بدون اطلاع دقيق از حرفه شما قابل پيش بينى نيست.

در اولين قدم مشاوره انجام مى شود. بعد از آن ثبت سفارش و ثبت قرارداد رسمى.
شروع به فعاليت توليد محتوا به همراه آموزش رسانه به شما مى شود. و اين مسير با اتاق فكر ها و وجه تمايزهايى كه ما در شما ايجاد مي كنيم. بعد از اولين وايرال نتيجه را خواهيد ديد.

ممنونم از ابراز محبت شما
باعث افتخار آشنايى با شما
ميتوانيد با شماره تلفن مانارسانه تماس بگيريد و بفرماييد وصل كنن مديريت آقاى رجبى!!

براى ديده شدن در بستر سوشال مديا هيچ محدوديتى براى هيچ كس وجود نداره پس قدم اول اعتماد به نفس هست. نكات ارساليتون كامل نيست براى گرفتن مشاوره لينك پيجتون به واتس آپ مانارسانه ارسال كنيد.

فقط پزشكى خير ، اما يك فيلتر گذاشتيم و به علت مشغله زياد فقط با تعداد محدودى امكان همكارى داريم.

×