طراحی سایت و سئو

طراحی وب‌سایت شرکتی

دنبال یک شرکت خلاق برای طراحی سایت شرکتی خودتان هستید؟ به دنبال برندینگ و افزایش مشتری هستید؟ همین حالا برای مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

طراحی وب‌سایت فروشگاهی

ما در مانارسانه به پشتوانه تجربه چند ساله طراحی وبسایت های حرفه ای فروشگاهی و تحلیل کارشناسانه رفتار خریداران آنلاین، شما را در صعودی کردن نمودار فروشتان در بستر اینترنت یاری می کنیم.

طراحی وب‌سایت پزشکی

طراحی وب سایت برای پزشکان و ساخت سایت مطب پزشک را به ما بسپارید. آیا قصد راه اندازی ویزیت آنلاین یا نوبت دهی آنلاین دارید؟! همین حالا با کارشناسان مانارسانه تماس بگیرید.

طراحی وب‌سایت خبری

طراحی سایت خبری به‌ واسطه‌ی آنلاین شدن تمامی کسب‌وکار ها اهمیت بسیاری پیدا کرده است. مانارسانه آماده همکاری با خبرگزاری‌ها، مطبوعات و روزنامه‌ها برای طراحی انواع سایت خبری است.

ضرورت طراحی سایت و سئو

اولین تصویری که از یک برند در ذهن مخاطبی از فرسنگ‌ها دورتر حک می‌شود، شکل ظاهری وبسایتی است که از طریق آن با کسب و کار مورد نظر آشنا می‌شود. منصفانه باشد یا نباشد؛ مخاطب در عرض چند ثانیه یک کسب و کار را قضاوت می‌کند و تصمیم می‌گیرد به آن اعتماد کند، یا صفحه را ببندید و به سراغ مجموعه رقیب برود و شما باید بتوانید در همین چند ثانیه تاثیر مثبتی بر روی مخاطبان خود بگذارید!

ما در مانارسانه به شما کمک می‌کنیم با طراحی سایت و سئوی حرفه‌ای آن، لیدها (سرنخ‌ها) را در صفحه خود نگه دارید. همچنین با بکارگیری کلیه عناصر و شیوه‌های طراحی وب، کمک می‌کنیم وبسایت شما برای موتور‌های جستجو بهتر قابل خزیدن باشد تا در نهایت جزو صفحات اولیه نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود.

اگر به دنبال بهترین راه برای اطمینان از شیوه‌های مناسب طراحی وب و متعاقباً دیده شدن سایت توسط موتورهای جستجو هستید، متخصصین ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ مانارسانه در خدمت شما عزیزان هستند. ما به شما کمک می‌کنیم به مخاطبین خود بفهمانید چقدر برای شما ارزشمند هستند!

مسئله بعدی اعتمادسازی است. فرض کنید شرکت تولید کوچک و گمنامی دارید که قرار است محصولات خود را به آن سر دنیا بفروشید و ارسال کنید؛ اگر صفحه وب نداشته باشید یا اگر داشته باشید، اما ضعیف باشد و رتبه خوبی در نتایج موتورهای جستجو نداشته باشد، مشتری چطور باید به شما اعتماد کند؟ هدف ما در مانارسانه این است تا با طراحی و ایجاد یک سایت شکیل مطابق با اصول و بایدهای سئو، زمینه‌ساز اعتماد مشتری به کسب و کار شما شویم.

نگاهی به اطراف خود بیندازید؛ اکثر رقبای کسب و کار شما نه تنها صفحات وب خود را مدت‌ها پیش راه‌اندازی کرده‌اند، بلکه تمام وقت و انرژی خود را صرف ارتقاء آن می‌کنند و اگر کمی بیشتر دست بجنبانید، عملاً مشتریانتان را به رقبای خود تقدیم کرده‌اید.

عناصر طراحی وبسایت و سئو، مانند رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر و غیره در کنار هم هویت برند شما را تشکیل می‌دهند؛ تیم مانارسانه، این عناصر را با توجه به هویت برند شما و در نهایت دقت انتخاب می‌کند و در کنار همه این‌ها، با رعایت اصول سئو کمک می‌کنیم ترافیک ورودی به سایت به مرور زمان افزایش یابد تا این فرصت را داشته باشید بیننده‌های ساده را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنید.

خاطرتان باشد، حتی اگر زیباترین و جذاب‌ترین طراحی را برای صفحات سایت خود پیاده کنید، اما از اصول سئو چیزی ندانید و برای بهبود رتبه‌بندی سایت خود هیچ تلاشی انجام ندهید، عملاً‌ نمی‌توانید ترافیک قابل توجهی از موتورهای جستجو دریافت کنید و به این‌ترتیب بازگشت سرمایه قابل توجهی نخواهید داشت. اما ما در مانارسانه تمام تلاشمان بر این است که کوچکترین هزینه‌هایی که برای طراحی سایت و سئوی صفحه مجازی خود می‌کنید، تبدیل به ارزش شود و چند برابر به مجموعه شما بازگردد.

خدمات طراحی سایت در مانارسانه

مشخص کردن هدف

اهداف خود را از طراحی سایت خدماتی مشخص کنید و با کارسناسان مانارسانه درمیان بگذارید.

خرید دامنه وهاست مناسب

خرید دامنه و هاست مناسب برای کسب و کار شما و پیشنهاد نام دامنه مناسب برای سایت شما.

رعایت اصول و استانداردها

طراحان ما وب سایتی استاندارد بر اساس آخرین الزمات طراحی خلق خواهند کرد.

طراحی عناصر اولیه گرافیکی

طراحی بصری یا همان UI/UX سایت که بیانگر نمای سایت است.

طراحی سایت حرفه‌ای و چشم نواز

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

آموزش و پشتیبانی سایت

ما نحوه مدیریت وب سایت را به شما آموزش می‌دهیم و پاسخگوی سوالات شما هستیم.

ما بهترین پیشنهاد را برای طراحی سایت به شما ارائه می دهیم

برای طراحی سایت خودتون آماده اید؟؟!

برخی نمونه کارهای طراحی سایت

manaresane.com

وبسایت آژانس دیجیتال مارکتینگ مانارسانه

drhoseyni.com

وبسایت دندانپزشکی دیجیتال دکتر حسینی

drjalalkarimi.com

وبسایت دکتر جلال کریمی

طراحی سایت دکتر کیا

drelnazkia.com

وبسایت دکتر الناز کیادربندسری

مانارسانه به شما کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید

سوالاتی که بیشتر از ما می پرسند... برای یافتن پاسخ هر سوال روی آن کلیک کنید.

توليد محتواى مناسب و وايرال شدن اصولى (براى مشاوره با شماره تلفن مانارسانه تماس بگيريد)

09192495272

خدماتی همچون تولید محتوا شبکه های اجتماعی، مدیریت شبکه های اجتماعی، طراحی سایت، عکاسی و فیلمبرداری، ساخت تیزر های تبلیغاتی و…

ليست خدمات را می توانید از قسمت منوی سایت و همچنین در صفحه اصلی سایت مشاهده کنید.

براى سفارش بهتر است اول مشاوره بگيريد و بر اساس نيازتون ثبت سفارش كنيد
براى انجام امور ذكر شده به واتساپ مانارسانه پيام دهيد.

شماره واتساپ:  ٠٩١٢٠٣٤٢٠٩٦

اين موضوع بعد از جلسه اول و پرزنت تخصصی شما براى ما قابل پيش بينى است و از پيش و بدون اطلاع دقيق از حرفه شما قابل پيش بينى نيست.

در اولين قدم مشاوره انجام مى شود. بعد از آن ثبت سفارش و ثبت قرارداد رسمى.
شروع به فعاليت توليد محتوا به همراه آموزش رسانه به شما مى شود. و اين مسير با اتاق فكر ها و وجه تمايزهايى كه ما در شما ايجاد مي كنيم. بعد از اولين وايرال نتيجه را خواهيد ديد.

ممنونم از ابراز محبت شما
باعث افتخار آشنايى با شما
ميتوانيد با شماره تلفن مانارسانه تماس بگيريد و بفرماييد وصل كنن مديريت آقاى رجبى!!

براى ديده شدن در بستر سوشال مديا هيچ محدوديتى براى هيچ كس وجود نداره پس قدم اول اعتماد به نفس هست. نكات ارساليتون كامل نيست براى گرفتن مشاوره لينك پيجتون به واتس آپ مانارسانه ارسال كنيد.

فقط پزشكى خير ، اما يك فيلتر گذاشتيم و به علت مشغله زياد فقط با تعداد محدودى امكان همكارى داريم.

×