آموزش تدوین, تولید محتوا, شبکه های اجتماعی, وبلاگ

بهترین‌ روش‌های دانلود از اینستاگرام

بهترین‌ روش‌های دانلود از اینستاگرام

حتما برای شما هم پیش آمده که از یک محتوای ویدئویی یا تصویری و ریلز در اینستاگرام خوشتان آمده و می‌خواستید آن را در گالری گوشی خود ذخیره کنید یا در دیگر شبکه‌های اجتماعی آن را برای دیگر دوستانتان که در اینستاگرام حضور ندارند ارسال کنید. همان طور که می‌دانید چنین امکانی در این برنامه پرطرفدار وجود ندارد. به همین جهت در ادامه بهترین‌ روش‌های دانلود از اینستاگرام را برایتان بیان می‌کنیم. البته که یادتان باشد دانلود از این برنامه با رعایت حقوق نشر و قوانین استفاده از محتواها توسط شما صورت بگیرد.

رایج‌ترین و بهترین‌ روش‌های دانلود از اینستاگرام

به طور کلی چند روش برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد که هر روش ابزارهای مختص خود را دارد.

1. استفاده از اینستاگرام دانلودرها:

 برخی از نرم‌افزارها و وب‌اپلیکیشن‌ها امکان دانلود ویدیوها و تصاویر از اینستاگرام را فراهم می‌کنند. این نرم‌افزارها به شما این امکان را می‌دهند که لینک یک پست، ریلز، استوری و… را وارد کرده و محتوا را دانلود کنید.

2. استفاده از ابزار دانلود مرورگر:

برخی از مرورگرها افزونه‌هایی دارند که به شما این امکان را می‌دهند که محتوای ویدئویی و تصویری را از صفحه اینستاگرام دانلود کنید.

3. Screenshot و Screen Recording:

یکی دیگر از روش‌های دانلود از اینستاگرام این است که می‌توانید محتوایی را از اینستاگرام ذخیره کنید. با این حال، باید مطمئن شوید که این عمل با قوانین و حقوق نشر اینستاگرام سازگار است و استفاده مجازی دارید. استفاده غیرمجاز از محتواها می‌تواند منجر به مشکلات قانونی شود. همچنین به یاد داشته باشید که احترام به حقوق نشر و اعتبار خالق محتوا بسیار مهم است و از پیج‌های پرایوت با اجازه صاحب آن محتوایی را دانلود کنید.

در ادامه به معرفی بهترین‌ ابزارها و روش‌های دانلود از اینستاگرام می‌پردازیم.

بهترین سایت‌های دانلود از اینستاگرام

یکی از آسان‌ترین و بی دردسرترین روش‌ها دانلود از اینستاگرام استفاده از سایت‌هایی است که می‌توان لینک محتوای مورد نظر را از اینستاگرام کپی و در آن سایت پیس و بارگذاری کنیم.

برای پیدا کردن لینک محتوای مورد نظرتان در اینستاگرام، ابتدا روی آیکون اشتراک‌گذاری محتوای مربوطه کلیک کنید.

سپس گزینه “Copy Link” یا “کپی لینک” را انتخاب کنید. حالا لینک محتوای شما کپی شده است. سپس وارد سایت دانلودگرام شوید و لینکی را که کپی کردید در نوار مخصوص جایگذاری کنید. روی دکمه دانلود کلیک کنید تا محتوای شما آماده دانلود شود.

دانلود از این سایت هم مانند سایت قبلی است. مزیت این سایت این است که می‌توانید محتوای خود را در سایزهای مختلف خروجی بگیرید و دانلود کنید.

یکی از بهترین‌ روش‌های دانلود از اینستاگرام استفاده از سایت الواینستاگرام است. چرا که این سایت امکانات بسیاری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در این سایت شما می‌توانید IGTV اینستاگرام، استوری، ویدیو، تصاویر، هشتگ، هایلایت‌ها، پروفایل‌ها و کپشن‌های پست‌های اینستاگرامی را دانلود کنید. 

کافی است وارد سایت شوید و جعبه مرتبط با محتوای خود را انتخاب کنید. سپس همان طور که گفتیم لینک محتوای خود را کپی و در این قسمت جایگذاری کنید.

یکی از راحت‌ترین سایت‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید محتوای موجود در اینستاگرام را دانلود کنید، سایت اینستا آفلاین است. این سایت امکان دانلود محتواهای مختلف را به شما می‌دهد و مانند دیگر سایت‌هایی که به عنوان یکی از بهترین‌ روش‌های دانلود از اینستاگرام معرفی کردیم لینک پست یا ویدیو مورد نظرتان را در آن قرار دهید.

دیگر سایت‌هایی که جز بهترین‌ روش‌های دانلود از اینستاگرام هستند سایت اینستادون (InstaDown)، سایت گرم سیو (GramSave) و سایت اسنپ اینستا (Snapinsta) را می‌توان نام برد.

افزونه کاربردی فست سیو (FastSave) در گوگل کروم

یکی از افزونه‌های کاربردی دانلود از اینستاگرام افزونه FastSave است. اگر اینستاگرام را قبلا روی مرورگر خود باز کرده و وارد حساب کاربری خود شده باشید، به طور خودکار این افزونه به اکانت شما متصل می‌شود. در غیر این صورت نیاز است وارد حساب خود شوید. وقتی وارد شدید در پایین سمت راست آیکون افزونه برای شما اضافه شده و می‌توانید به راحتی و با یک کلیک محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید.

توصیه می‌کنیم قبل از نصب هر افزونه، نقد و بررسی‌های کاربران را در صفحه افزونه در Chrome Web Store بررسی کنید تا مطمئن شوید که افزونه از نظر امنیتی و عملکرد به‌روز است. همچنین، به حقوق نشر و شرایط استفاده از محتواها توجه کنید و از افزونه‌ها و نرم‌افزارهای رسمی و مورد تایید استفاده کنید تا اطلاعات شما در امان باشد. چرا که این افزونه‌ها مدام در حال به روز رسانی قوانین خود هستند.

بهترین برنامه‌های دانلود از اینستاگرام

بهترین‌ روش‌های دانلود از اینستاگرام

علاوه بر تمامی سایت‌هایی که در بالاتر برایتان معرفی کردیم، برنامه‌هایی هم برای گوشی‌های اندرویدی و ایفون وجود دارد که یکی دیگر از بهترین‌ روش‌های دانلود از اینستاگرام محسوب می‌شوند. در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

  1. برنامه FastSave

FastSave for Instagram یک اپلیکیشن مخصوص دانلود عکس‌ها و ویدیوها از اینستاگرام است. این اپلیکیشن به کاربران خود این امکان را می‌دهد که محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام به طور سریع و آسان دانلود کنند. یکی از ویژگی‌های این برنامه این است که محتواهای دانلود شده مستقیما در گالری گوشی شما ذخیره می‌شوند، بدون نیاز به انتقال دستی. همچنین این اپلیکیشن با اکثر نسخه‌های اینستاگرام سازگار است و امکان دانلود محتواها از پروفایل‌ها و صفحات مختلف را فراهم می‌کند.

  1. برنامه Video Downloader

این برنامه‌ به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویدیوها را از اینستاگرام به صورت محلی در دستگاه‌های خود دانلود کنند. یکی از مزیت‌های این برنامه این است که کاربران می‌توانند کیفیت دانلود محتوای خود را انتخاب کنند.

  1. برنامه InSaver

یکی دیگر از بهترین روش‌های دانلود از اینستاگرام استفاده از برنامه InSaver است. این برنامه که هم برای اندرویدی‌ها و هم آیفونی‌ها در دسترس است به طور رایگان به کاربران خود اجازه دانلود از اینستاگرام را می‌دهد. کافی است لینک محتوای مورد نظر خود را کپی و در این برنامه قرار دهید.

پایان

در این مقاله به معرفی بهترین روش‌های دانلود از اینستاگرام پرداخته‌ایم. برنامه‌های جانبی بسیاری هم وجود دارد که نسخه‌های غیررسمی اینستاگرام هستند اما استفاده از آن‌ها را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم. تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی اگرچه که بسیار برای دیده شدن موثر است اما تحلیل محتوای تولید شده در سوشال مدیا را هم نباید فراموش کنید.

بنر سایت برندسایزی در شبکه های اجتماعی

شما از چه روشی برای دانلود از اینستاگرام استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را با ما در اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *