برند سازی, تولید محتوا, دیجیتال مارکتینگ, شبکه های اجتماعی, وبلاگ

چرا برند سازی شخصی برای پزشکان اهمیت دارد

برندسازی برای پزشکان مهم و حیاتی است

مقدمه برند سازی شخصی برای پزشکان

برند سازی در دنیای مدرن امروز، حتی فراتر از محیط کار شرکتی، بسیار حیاتی شده است. چه در بیمارستان کار کنید یا دیگر مراکز مراقبت‌های بهداشتی، برند شما از قبل برای همه افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید مشهود است. برند سازی شخصی برای پزشکان منجر به توسعه مفید و مؤثر پیام متمایز برند یک مطب یا سازمان پزشکی می‌شود.

برند سازی شخصی چیست؟

مفهوم برند سازی شخصی، حرفه بازاریابی افراد و مشاغل آن‌ها به‌عنوان برند است؛ این برند سازی فرایندی مداوم برای توسعه و حفظ شهرت و تأثیر یک فرد، گروه یا سازمان است. برند سازی شخصی تلاش برای برقراری ارتباط و نشان دادن ارزش شما به جهان است. امروزه افراد بیش از اندازه به برند خود اهمیت می‌دهند و در عین حال توجه چندانی به برند خود ندارند. برند یک ارتباط عاطفی با مخاطبان شماست، در حالی که برند سازی در سطح خارجی آن قرار دارد.

ما در مانارسانه خدمات برندسازی شخصی ارائه میدهیم . آژانس دیجیتال مارکتینگ مانارسانه یک شرکت تخصصی در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین است. این آژانس با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود، به کسب و کارها در ایجاد حضور آنلاین و افزایش فروش کمک می‌کند. برخی از خدمات ارائه شده توسط این آژانس شامل طراحی و توسعه وبسایت، بهینه‌سازی جستجویی، تبلیغات گوگل، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، ایجاد محتوای دیجیتال، تحلیل وب‌سایت و بهبود تجربه کاربری است. آژانس مانارسانه با ارائه راه‌حل‌های دیجیتالی سفارشی شده بهترین نتیجه را برای کسب و کارهای مشتری خود به دست می‌دهد.

چرا پزشکان به برند سازی شخصی نیاز دارند

هنگامی که پزشکان یک مرکز مراقبت‌های بهداشتی را مدیریت می‌کنند یا پزشک آن مکان هستند، تأکید زیادی بر برند سازی پزشکی و شهرت کلینیک وجود دارد. اطلاع رسانی درباره مطب خود از طریق تبلیغات طراحی ‌شده‌ی بی‌نقص و استراتژی‌های بازاریابی، به ‌طوری که بیماران مناسب مراجعه کنند؛ زمان، هزینه و تلاش زیادی را می‌طلبد. در حالی که داشتن یک برند بسیار چشمگیر برای یک مطلب ضروری است، برند شخصی نیز به همان اندازه اهمیت دارد. برند سازی شخصی برای پزشکان، آن‌ها از رقبای خود متمایز می‌کند و مستقیماً بر مهارت‌های منحصربه فرد، مرتبط و برتر آن‌ها تأکید می‌کند که بر روی اعتبار حرفه‌ای آن‌ها اثر می‌گذارد.

برندینگ پزشکی حائز اهمیت است

یک برند شخصی پزشک را به بیمار متصل می‌کند، داستان درمان‌های موفقیت‌آمیز بیماران را به اشتراک می‌گذارد و تصویر مثبتی از پزشک ایجاد می‌کند که این امر علاقه بیماران احتمالی را برانگیخته می‌کند و آن‌ها را به سمت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشک و عملکرد او سوق می‌دهد. داشتن یک برند قوی به شما امکان کسب شهرت بیشتر، ایجاد تمایل برای همکاری در افراد و کسب اعتماد دیگران را می‌دهد، همچنین باعث می‌شود سطح خاصی از کیفیت و ثبات را از شما انتظار داشته باشند. در نهایت برند سازی به شما کمک می‌کند فعالیت خود را گسترش دهید و تعداد ارباب رجوع‌ها و درمان‌ها را افزایش دهید.

چگونه برند خود را تعریف کنید

برند سازی به معنای متمایز کردن خود نسبت به رقبا است و اصالت آن مهم است. بدون اصالت، برند سازی صرفاً یک نمایش، تلاشی بیهوده و طاقت‌ فرسا خواهد بود. تعریف برند فرایندی جدی است و نباید در انجام آن عجله کرد. حتی اگر یک مطب خصوصی ندارید باید خود را یک کارآفرین در نظر بگیرید. اولین قدم برای برند سازی شناسایی استعدادها و نقاط قوت شماست. هنگام تعریف توانایی‌های منحصر به فرد خود، هدف اصلی این است که مشخص کنید این توانایی‌ها در درمان‌های روزانه شما چگونه به دیگران سود می‌رسانند. اگر نظراتی در مورد شما یا درمانتان به صورت آنلاین نوشته شده است، آن‌ها را بخوانید تا اطلاعات ارزشمندی به دست آورید.

زمانی را به فکر کردن در مورد هدف خود اختصاص دهید، از جمله اینکه چرا عرصه کاری خود را انتخاب کردید و چرا به انجام آن ادامه می‌دهید. بلیز جیمز تحلیلگر برند جهانی، رویکردی سه بخشی را درباره برند سازی شخصی برای پزشکان پیشنهاد می‌کند:

  1. ابتدا با تکمیل جمله «من در این کار…» شرحی درباره هدف خود ایجاد کنید.
  2. در مرحله بعد در مورد اعتقادات و دیدگاه خود فکر کنید که اساساً شخصی‌تر و منحصر به فردتر از هدف شما هستند. این کار را می‌توانید با تکمیل جمله «من معتقدم که جهان جای بهتری خواهد بود اگر…» انجام دهید.
  3. و در نهایت اظهارات اصلی خود را پیشنهاد کنید که نشان می‌دهد چگونه به هدف خود عمل می‌کنید. می‌توانید برای ایجاد عبارات اصلی اظهارات خود، از عبارات «من همیشه…»، «من فقط…» و «من هرگز…» استفاده کنید.

ساخت «ارائه آسانسوری»

از آنجایی که پزشکان هنگامی شناخته می‌شوند که بیمار برای اولین بار به مطب آن‌ها مراجعه می‌کند، برای پزشکان ضروری است که یک «ارائه آسانسوری» داشته باشند. بسیاری از اوقات پزشکان بر این باورند که این ارائه فقط برای ارتباطات تجاری یا رویدادهای شبکه‌ای استفاده می‌شود؛ در حالی که یک پزشک نیاز دارد هر بار که با بیماری ملاقات می‌کند خود را از سایر پزشکان متمایز کند، داشتن یک ارائه 10 ثانیه‌ای راهی ایده آل برای متمایز کردن خودتان و درمانتان است.

ارائه آسانسوری در واقع یک شبکه‌سازی تجاری است. پزشکان از نظر بیماران یک تجارت هستند و هر بیمار یک مشتری احتمالی جدید است. آن‌ها در حال شبکه‌سازی هستند تا حرفه، اعتبار و تجارت خود را بسازند. داشتن یک پیام سریع، به راحتی قابل‌ درک و قانع‌کننده بخش مهمی از برند سازی شخصی است. عبارات کلیدی جالب معمولاً توسط بیماران و همکاران تکرار می‌شوند.

برندینگ پزشکی و اشخاص

نکات اساسی برند سازی

برند سازی شخصی برای پزشکان با اینکه شما چه کسی هستید و چگونه شناخته می‌شوید، آغاز می‌شود. اما برداشت دیگران از شما فقط بر اساس مهارت شما نیست، بلکه شخصیت شما از جمله استانداردها و سبک ارتباط شما نیز در نظر گرفته می‌شود.

قدرت مهارت‌های تأثیرپذیر شما مستقیماً بر روی موفقیت برند شما تأثیر می‌گذارند که شامل مهارت‌های زیر می‌شوند:

  • سازگاری
  • همکاری خوب با دیگران
  • برقراری ارتباط آسان با افراد مختلف
  • منطقی فکر کردن در زمان‌های تحت فشار
  • ارتباط به روشی واضح و قانع‌کننده

چنین مهارت‌هایی را می‌توان به کمک یک معلم یا مربی تقویت کرد.

رفتار سازگار نیز برای برند شما حیاتی است. هرچه سازگارتر باشید، برند شما قوی‌تر می‌شود.

سخن آخر برند سازی شخصی برای پزشکان

برند شخصی به شما این امکان را می‌دهد که از دیگران متمایز شوید و نقاط قوت خود را به مراجعان فعلی و احتمالی خود نشان دهید. در حالی که برند سازی زمان و تلاش زیادی را می‌طلبد، اگر به طور مؤثر انجام شود فواید بسیار زیادی دارد. برند شخصی به شما کمک می‌کند در میان شبکه‌ای از متخصصان ارزش شما شناخته شود و در هنگام فرصت‌های جدید اول به سراغ شما بیایند.

اساس توسعه یک برند موفق و تأثیرگذار این است که به طور مداوم خودتان را نشان دهید و داستان خود را به نمایش بگذارید تا مردم احساس کنند مجبور به خرید خدمات شما هستند. نکات گفته شده را رعایت کنید تا به برندی تبدیل شوید که همیشه به یاد بیمارانتان می‌ماند.

خدمات تصوبربرداری مانارسانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *