سئو, طراحی سایت, وبلاگ

طراحی سایت پزشکی

وب سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

شما به‌عنوان یک پزشک چقدر به اعتبار و شهرت حرفه‌ای خود اهمیت می‌دهید؟ حتی اگر تعداد بیماران شما زیاد باشد بازهم باید به فکر تبلیغ کار خود باشید و جایگاه حرفه‌ای خود را به مردم بشناسانید. طراحی سایت پزشکی یکی از بهترین کارهایی است که برای پیشرفت در حرفه خود می‌توانید انجام دهید. شما با استفاده از طراحی سایت می‌توانید به‌عنوان یک پزشک معتبر و متخصص بین مردم شناخته شوید و  شهرت شما دهان به دهان بین مردم بچرخد. رسانه ابزار قدرتمندی است که می‌توانید از آن برای این کار استفاده کنید و به پیشرفت شغلی خود کمک کنید.پس این نوع طراحی یکی از ابزارهای برندینگ پزشکی است.

ما در ادامه برای شما توضیح می‌دهیم که چه فاکتورهایی برای طراحی یک سایت پزشکی لازم است و چگونه می‌توانید یک سایت کاربردی و مناسب داشته باشید؟

طراحی سایت پزشکی چه کمکی به شما می‌کند؟

اگر تا الان از دنیای دیجیتال و آنلاین استفاده نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم هرچه سریع‌تر وارد این عرصه شوید و تصمیم بگیرید که از سایر رقبا جلو بیفتید. شما به کمک سایت‌های آنلاین می‌توانید بین مردم شناخته شوید و از طراحی سایت پزشکی برای نوبت‌دهی آنلاین و یا آدرس دهی مطب استفاده کنید. ما در ادامه توضیح می‌دهیم که طراحی سایت چه کاربردی دارد و چگونه به شما کمک می‌کند:

با طراحی سایت پزشکی صاحب برند شخصی خود می‌شوید

گاهی اوقات تعداد مراجعین مطب شما زیاد است. اما دوست دارید که همه شما را به‌عنوان یک پزشک کاربلد و معروف بشناسند. برای این کار شما به برندسازی شخصی نیاز دارید. ممکن است که شما پزشک ماهری باشید، برخورد مناسبی با بیماران داشته باشید، کارتان را با دقت انجام دهید، در کنفرانس‌های داخلی و خارجی زیادی شرکت کرده باشید و…،  اما افراد از این موضوعات اطلاعی نداشته باشند. برندسازی شخصی و استفاده از بسترهای آنلاین کمک می‌کند که بیماران را از این موضوعات مطلع کنید و اعتبار شما در بین مردم افزایش یابد. معمولاً اعتباری که از طریق گوگل به دست می‌آید، ارزش زیادی بین مردم دارد. به‌همین دلیل طراحی سایت‌های پزشکی می‌تواند کمک زیادی به برندسازی شخصی شما کند.

شما می‌توانید از این طریق مهارت و تخصص‌تان را به دیگران نشان دهید

معمولاً بیمارانی که به شما مراجعه کرده‌اند یا تعریف شما را از بقیه شنیده‌اند، از مهارت و تخصص شما مطلع هستند. اما خیلی از افراد هستند که تاکنون به مطب شما مراجعه نکرده و با دیگران هم در مورد شما صحبت نکرده‌اند. پس این افراد چگونه می‌توانند از مهارت و تخصص شما مطلع شوند و به شما مراجعه کنند؟ برای این‌جور مواقع شما می‌توانید از سایت‌های آنلاین استفاده کنید و از طریق رسانه‌ها، مهارت خود را به گوش تمام افراد برسانید.

شاید بپرسید که چگونه می‌توانید از طریق طراحی سایت پزشکی مهارت و تخصص خود را به دیگران معرفی کنید؟ ما در ادامه چند نکته را برای شما ذکر می‌کنیم که از طریق آن‌ها می‌توانید اطلاعات را به‌درستی به مخاطب منتقل کنید و تعریف درستی از خود ارائه دهید:

  • شما باید در صفحه درباره ما توضیحات جذاب و کاملی از خودتان و شیوه‌ی عملکردتان بنویسید.
  • شما می‌توانید در سایت نمونه کارهای قبلی خود را قرار دهید تا بیماران با کار شما آشنا شوند. این کار بیشتر برای افرادی که در حوزه دندان‌پزشکی یا کارهای زیبایی فعالیت می‌کنند، مفید است.
  • شما می‌توانید در بخشی از سایت، جایی برای کامنت‌های افرادی که به شما مراجعه کرده‌اند، بگذارید. نظرات مثبت افراد در شبکه‌های اجتماعی تاثیر زیادی بر دیگران دارد و آن‌ها را ترغیب می‌کند که به مطب شما مراجعه کنند.
  • شما می‌توانید در صفحه خود محتواهای مفید و کاربردی در قالب مقاله منتشر کنید. این کار اطلاعات مناسبی در اختیار دیگران قرار می‌دهد و کمک می‌کند که تصویر خوبی از شما در ذهن مخاطب شکل بگیرد.

برندینگ پزشکی

خدمات‌تان را به افراد معرفی کنید

ممکن است که شما یک پزشک پوست و زیبایی باشید و خدمات مختلفی ارائه دهید. این خدمات ممکن است شامل لیزر، جراحی بینی، لیف و… باشد. اما دیگران شما را فقط به‌عنوان یک جراح بینی بشناسند و از خدمات دیگر شما مطلع نباشند. شما می‌توانید با طراحی سایت پزشکی، تمام خدماتی که در مطب انجام می‌دهید را به گوش مخاطبان برسانید و آن‌ها را از مهارت‌های خود مطلع کنید.

با بیماران ارتباط برقرار کنید و به سوالات آن‌ها پاسخ دهید

گاهی مشکل بیماران با یک پاسخ کوتاه برطرف می‌شود. شما می‌توانید برای حل این مشکلات از سایت و بسترهای آنلاین استفاده کنید. با داشتن یک سایت مناسب می‌توانید سؤالات جزئی بیماران را پاسخ دهید و در صورت نیاز به بررسی بیشتر، به آن‌ها توصیه کنید که به مطب شما مراجعه کنند. با ذکر یک مثال اهمیت این کار را به شما نشان می‌دهیم.

اگر شما یک روان‌پزشک هستید و فردی درباره یک اختلال روان‌شناسی از شما سوال می‌پرسد، می‌توانید به او بگویید که اختلال او چیست و شما چگونه می‌توانید به او برای رفع مشکل کمک کنید. با این توضیحات ساده و ترغیب بیمار به مراجعه به مطب، معمولاً افراد بیشتری جذب می‌شوند و تعداد مراجعه‌کنندگان شما افزایش می‌یابد.

اطلاعات تماس و آدرس مطب خود را در اختیار افراد بگذارید

خیلی از افراد ممکن است تعریف شما را از دیگران شنیده باشند، اما آدرس مطب شما را نداشته باشند. این افراد می‌توانند با سرچ کردن اسم شما در گوگل، آدرس مطب شما را پیدا کنند. پس لازم است در صفحه‌ای که طراحی می‌کنید، آدرس مطب را هم وارد کنید. همچنین شما می‌توانید با طراحی سایت پزشکی، آدرس مطب خود را در گوگل مپ ثبت کنید. مخاطب با کلیک بر روی این قسمت می‌تواند وارد گوگل شود و به‌راحتی مسیر رسیدن به مطب شما را پیدا کند.

تولید محتوا در اینستاگرام

سایت یا اینستاگرام؟

شاید برای شما سوال پیش آمده  باشد که به‌عنوان یک دندان‌پزشک یا پزشک زیبایی، بهتر نیست که در همان اینستاگرام فعالیت کنیم و سایت طراحی نکنیم؟ جواب این سوال می‌تواند مثبت باشد. اما این موضوع به این معنی نیست که بین سایت و اینستاگرام یکی را انتخاب کنید. نتیجه این دو با یکدیگر بسیار متفاوت است و استفاده از هر دو آن‌ها توصیه می‌شود. زیرا افراد از کانال‌های مختلفی با شما آشنا می‌شوند و به مطب شما مراجعه می‌کنند. بااینکه امروزه اینستاگرام به یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های دنیا تبدیل‌شده است، اما باز هم بسیاری از افراد برای اطلاع از خدمات پزشکی، یافتن آدرس مطب و… به گوگل مراجعه می‌کنند.

شما می‌توانید از هر دوی این راه‌ها برای معرفی کار خود استفاده کنید و حتی می‌توانید لینک سایت خود را در بیوی اینستاگرام قرار دهید تا افراد بتوانند از طریق اینستاگرام وارد سایت شما شوند و از اطلاعات موجود در سایت استفاده کنند.

جمع‌بندی طراحی سایت پزشکی

برند سازی یک امر مهم در حوزه پزشکی محسوب می‌شود. پزشکان باید با استفاده از بستر آنلاین و استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، مهارت و تخصص خود را به گوش مخاطبان برسانند. هرچقدر هم که تعداد بیماران شما زیاد باشد، انجام این کار لازم است. دنیای امروز دنیای تبلیغات و رقابت است و شما از طریق بسترهای آنلاین می‌توانید تصویر خوبی از خود در ذهن دیگران بر جای بگذارید. اگر تابه‌حال از بسترهای آنلاین استفاده نکرده‌اید و هیچ تبلیغی برای کار خود انجام نداده‌اید، توصیه می‌کنیم که هرچه سریع‌تر دست‌به‌کار شوید و برای شروع یک سایت مناسب طراحی کنید.

طراحی سایت پزشکی فواید زیادی دارد که به کمک آن می‌توانید انواع خدمات خود را به گوش مخاطب برسانید و اطلاعات مهم مانند آدرس مطب را در اختیار آن‌ها قرار دهید. سایت شخصی شما، می‌تواند یک ابزار تبلیغات برای شما باشد و میزان مراجعه‌کنندگان به مطب را بیشتر کند. شما همچنین می‌توانید در این سایت، برخی اطلاعات ساده و ضروری را در قالب مقاله در اختیار مخاطبان قرار دهید و از این طریق بازدید سایت خود را بالاتر ببرید. شما همچنین می‌توانید از این طریق سوالات کوتاه و جزئی بیماران را پاسخ دهید و آن‌ها را ترغیب به مراجعه به مطب کنید.

طراحی وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *