تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, شبکه های اجتماعی, وبلاگ

چه کسی پروفایل اینستاگرام شما را مشاهده می کند؟

چه کسانی اینستاگرام مارا چک میکنند

چه کسی پروفایل اینستاگرام شما را مشاهده می کند؟

اینستاگرام علاوه بر فیلترهای عکس و هشتگ‌هایش، ویژگی‌های جالب زیادی دارد. اما آیا می توانید ببینید چه کسی پروفایل اینستاگرام شما را مشاهده می کند؟ در اینجا پاسخ را پیدا می کنید. به لطف دوستان، خانواده و افراد تأثیرگذار با عکس‌های دوست‌داشتنی، پیمایش در اینستاگرام می‌تواند الهام‌بخش همه چیز باشد. از زیرنویس سلفی گرفته تا انتخاب‌های مد. شما حتی ممکن است برای شخص دیگری الهام بخش باشید. چه افرادی پروفایل شما را از روی بی قراری ببینند یا از روی تحسین،اما آیا می توان دید چه کسی پروفایل اینستاگرام شما را مشاهده می کند؟

درباره برنامه اینستاگرام

اینستاگرام یک برنامه رایگان اشتراک گذاری عکس و ویدیو است که در آیفون و اندروید موجود است. مردم می‌توانند عکس‌ها یا ویدیوها را در این سرویس آپلود کنند و با دنبال‌کنندگان خود یا با گروهی از دوستان خود به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می توانند پست های اشتراک گذاری شده توسط دوستان خود در اینستاگرام را مشاهده کنند، نظر بدهند و لایک کنند. هر شخص 13 سال و بالاتر می تواند با ثبت آدرس ایمیل و انتخاب نام کاربری یک حساب ایجاد نماید.

اینستاگرام یک پلتفرم کاملا بصری می باشد. بر خلاف فیس بوک که بر متن و عکس تکیه می کند یا توییتر که تنها بر متن متکی است.تنها هدف اینستاگرام این است که کاربران را قادر به اشتراک گذاری تصاویر یا ویدیوها با مخاطبان خود کند.

آیا می توانید ببینید چه کسی پروفایل اینستاگرام شما را مشاهده می کند؟

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد ببینند چه کسی پروفایل آنها را مشاهده می کند. بنابراین اگر به نمایه شخصی نگاه کنید و پستی را لایک یا نظری ندهید. راهی برای آنها وجود ندارد که بدانند چه کسی تصاویر را می بیند. Reggie Azevedo Filho، که برای پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی Traject Social کار می کند. می گوید: «همانند فیس بوک، کاربران بدون توجه به نوع نمایه ای که دارند، نمی توانند ببینند چه کسی نمایه های آنها را مشاهده می کند: شخصی، تجاری یا سازنده.

 این هم برای کاربران دارای حساب و هم برای افراد بدون حساب که از وب برای مرور عمومی اینستاگرام استفاده می کنند صدق می کند. به گفته الکس هید، مدیر ارشد تحقیق و توسعه در SecurityScorecard، حساب‌های تجاری اینستاگرام آماری در مورد حجم ترافیک نشان می‌دهند. اما اطلاعات پروفایل خاصی را نشان نمی‌دهند. و به گفته یکی از نمایندگان اینستاگرام، حساب‌های تجاری به‌طور مشخص تعداد افرادی را که در هفت روز گذشته از پروفایل شما بازدید کرده‌اند، یا تعداد افرادی که پست‌های شما را در فید خود دیده‌اند، نشان می‌دهد.

چگونه بفهمیم چه کاربران و افرادی از صفحه و پیج ما در اینستاگرام – instagram بازدید کرده اند؟

چگونه ببینید چه کسی استوری های اینستاگرام شما را مشاهده می کند

اگر استوری های اینستاگرام را بیشتر از پست ها به اشتراک می گذارید، شانس بهتری دارید که بدانید چه کسی محتوای شما را مشاهده می کند. کاربرانی که داستان‌ها را مشاهده می‌کنند، به مدت 24 ساعت پس از پخش استوری در «فهرست بینندگان» ظاهر می‌شوند تا پوستر اصلی آن را ببیند. آزودو می‌گوید: «این به شما بینش‌هایی نسبت به مخاطبین خاصی می‌دهد که عکس، ویدیو یا پست داستان شما را در مدت زمانی که پست شما فعال است، مشاهده کرده‌اند.

پس از 24 ساعت، لیست ناپدید می شود، اما اگر استوری های خود را ذخیره کنید. همچنان می توانید تعداد افرادی را که آنها را دیده اند مشاهده کنید. برای مشاهده این اطلاعات باید وارد سیستم شوید.

آیا برنامه ثالثی وجود دارد که امکان می دهد ببینم چه کسی پروفایل اینستاگرام من را مشاهده می کند؟

فیس بوک اینستاگرام را در سال 2012 خریداری کرد. بنابراین در تنظیمات حریم خصوصی همپوشانی هایی وجود دارد. بنابراین، مانند فیس‌بوک، هیچ برنامه شخص ثالثی به شما نمی‌گوید چه کسی به پروفایل اینستاگرام شما نگاه می‌کند. درست مانند اینکه هیچ راهی برای فهمیدن اینکه آیا کسی از استوری اینستاگرام شما عکس می‌گیرد یا خیر

هید می‌گوید: «هر چیزی که نشان دهد چه کسی نمایه شما را مشاهده می کند. یک سرویس قانونی نیست و باید از آن اجتناب کرد. زیرا احتمالاً در این برنامه جمع‌آوری داده‌ها برای کسانی که از آن استفاده می‌کنند، وجود دارد.» هیچ نشانه ای وجود ندارد که اینستاگرام هرگز تصمیم بگیرد به کاربران اجازه دهد تا ببینند چه کسی نمایه آنها را مشاهده می کند.پس ما اصلا توصیه نمیکنیم که از اپ های ثالث استفاده کنید. زیرا امنیت شما به خطر می افتد.

اپلیکیشن Follower Insight for Instagram

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فالوورها و عملکرد حساب خود می توانید از insights اینستاگرام استفاده کنید. اما این اپ هم رابط کاربری آسانی دارد. اما برای اینکه بفهمیم چه کاربران و افرادی از صفحه و پیج ما در اینستاگرام – instagram بازدید کرده اند؟ هیچ اپلیکیشنی وجود ندارد . از ویژگی های رایگان این اپ :

  • آشکار کردن بلاکرها
  • آنفالو کردن اشخاصی که دیگر شما را دنبال نمی کنند.
  • دنبال و پیگیری نمودن فالوئرهای وفادار خود
  • تعویض حساب اینستاگرام برای مانیتور کردن بیش از یک اکانت
  • تشخیص اینکه چه کسی جاسوسی شما را می کند.
  • فهمیدن اینکه چه کسانی شما را بیشتر از بقیه لایک کرده اند.
  • تشخصی اسپمرهای بالقوه و کاربران کم فعال
  • یافتن کسانی که بیشترین شباهت را به شما دارند.

اگر می خواهید هم از نظر حرفه ای و هم از نظر شخصی رشد کنید. استفاده از اینستاگرام مهم تر از همیشه است. می توانید ابتدا با مشاهده شروع کنید، سپس با یادگیری راه خود در مورد رابط کاربری شروع به ارسال پست کنید. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر، یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار ارزشمند است. و با گذشت زمان به رشد خود ادامه می دهد. آیا شما از اپ های ثالث برای دیدن مشاهده کنندگان پیجتان استفاده کردید؟ تجربه خود را برای ما کامنت کنید.

خدمات برندسازی در مانارسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *