تولید محتوا, شبکه های اجتماعی, وبلاگ

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

پاسخ جامع به این که چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

شاید برای شما نیز سوال باشد که چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟ آخرین آپدیت‌های جدید اینستاگرام کدام است؟ چه راهکارهایی برای افزایش بازدید و دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام وجود دارد؟ اگر به دنبال رفتن پست‌های تبلیغاتی خود به اکسپلور هستید، باید به فاکتورهایی مانند تولید محتوای خلاقانه و کاربردی، شناخت مخاطبان، ارزیابی‌ عملکرد رقبای موجود، آشنایی جامع با انواع فرمت‌های تصویری در سوشال مدیا و… اهمیت دهید. همچنین انتشار پست‌های اینستاگرامی بر اساس برنامه زمانی مشخص، هشتگ گذاری مناسب و کمک گرفتن از اینفلوئنسر مارکتینگ شانس شما برای دیده شدن در اکسپلور را افزایش می‌دهد. اگر به دنبال ارتقای مهارت‌های خود جهت رفتن به اکسپلور اینستاگرام هستید، دریافت مشاوره رایگان از تیم مانا رسانه بهترین راهکار برای شما خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا سایر شیوه‌های کاربردی جهت دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام را بررسی کنیم.

اکانت خود را در حالت عمومی قرار دهید

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید اکانت اینستاگرامی خود را در حالت عمومی قرار دهید؛ زیرا معمولا اکانت‌های خصوصی به قسمت اکسپلور راه پیدا نمی‌کنند. تغییر حالت اکانت خصوصی به عمومی در مراحل زیر خلاصه می‌شود:

  1. گزینه‌ منو را از قسمت سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.
  2. بر روی گزینه‌ تنظیمات کلیک کنید.
  3. در مرحله بعدی به تنظیمات حریم خصوصی بروید‌.
  4. حالت خصوصی بودن (گزینه آبی رنگ) را تغییر دهید.

پست‌های اینستاگرامی را در برنامه زمانی مشخصی انتشار دهید

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

جهت دیده شدن در قسمت اکسپلور باید پست‌های خود را با توجه به یک برنامه زمانی مشخص منشتر کنید تا میزان بازدید از محتوای شما افزایش یابد. ضمن دارا بودن یک برنامه مشخص، کاربران به زمان انتشار پست‌های تبلیغاتی شما عادت می‌کنند و جهت مشاهده محتوای پیچ شما منتظر می‌مانند. جهت تعیین برنامه زمانی دقیق برای انتشار محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام باید به ساعات حداکثر فعالیت مخاطبان هدف در این شبکه اجتماعی اهمیت دهید.

مخاطبان خود را به شیوه دقیقی بشناسید

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

شناسایی مخاطبان هدف در اینستاگرام یکی از دیگر نکاتی است که برای دیده شدن در اکسپلور باید در نظر داشته‌ باشید؛ برای این کار نیاز اصلی کاربران به همراه موقعیت جغرافیایی، سن، جنسیت و… را بررسی کنید. برای این کار می‌‌توانید سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • مشتریان هدف شما در اینستاگرام چه محدوده سنی دارند؟
  • آنلاین بودن مخاطبان هدف در اینستاگرام مربوط به چه زمانی از روز است؟
  • قصد نمایش پست تبلیغاتی در صفحه اکسپلور کدام یک از کاربران اینستاگرام را داریم؟
  • کاربران در صورت مشاهده‌ محتوای تبلیغاتی شما چه واکنش یا بازخوردی را نشان می‌دهند؟

نیاز اصلی مخاطبان را در نظر بگیرید

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟ بررسی نیازهای اصلی مخاطبان فعال در شبکه اینستاگرام یکی از مهم‌ترین پاسخ‌هایی است که برای این سوال وجود دارد. پرسش‌های زیر شما را جهت تولید محتوای مناسب و دیده شدن در اکسپلور راهنمایی می‌کند:

  • نیازهای اصلی مخاطبان هدف به چه صورت اولویت بندی می‌شود؟
  • فالوورهای شما معمولاً به چه سبک از محتوا علاقه‌مند هستند؟
  • بازخورد مخاطبان هدف نسبت به محتوای سایر رقبای اینستاگرامی چگونه است؟

با اهمیت هشتگ گذاری در اینستاگرام آشنا شوید

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

هشتگ گذاری یکی از مهم‌ترین نکاتی است که برای دیده شدن محتوای تبلیغاتی در اکسپلور اینستاگرام و افزایش بازدید از صفحه خود باید در نظر داشته باشید. برای این کار باید متناسب با موضوع محتوای خود از هشتگ‌‌های مناسبی استفاده کنید و به سمت هشتگ‌های غیر مرتبط نروید. ضمن هشگ گذاری مناسب می‌توانید احتمال گم شدن پست خود در میان حجم انبوهی از محتواهای متنوع را کاهش دهید و در میان سایر رقبای موجود در اینستاگرام عملکرد موفق‌تری داشته باشید.

بررسی رقبای خود را فراموش نکنید

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

در قدم بعدی باید عملکرد پیج‌ رقبای خود که در اکسپلور حضور دارند را مورد بررسی قرار دهید؛ برای این کار می‌توانید آخرین پست‌های منتشر شده از سوی این کسب‌وکارها را ارزیابی کنید. در این حالت می‌‌توانید دید کاملی نسبت به رقبای خود داشته باشید و با عوامل موفقیت آن‌ها مانند نقاط قوت، استراتژی‌های کاربردی و… آشنا شوید. در نهایت ضمن کسب تجربیات لازم می‌توانید محتواهای تبلیغاتی را تولید و منتشر کنید که بهترین بازخورد مثبت را داشته باشند.

محتوای جذاب و دیدنی تولید کنید

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

اگر به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای (چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟) هستید، باید محتوای تبلیغاتی خود را به صورت خلاقانه و جذاب تولید کنید. استفاده از ویدیوها و کپشن‌های طولانی یکی از بهترین راهکارهایی که باعث افزایش مدت زمان حضور کاربران بر روی پست تبلیغاتی شما می‌شود. در این حالت اینستاگرام جذاب و خلاقانه بودن محتوای شما را تشخیص می‌دهد و پست‌های مربوطه را وارد اکسپلور می‌کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع آموزش انواع کپی رایتینگ در دنیای سوشال مدیا

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

جهت تعامل بیش‌تر با کاربران تلاش کنید

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

اگر به دنبال دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام هستید باید کاربران را جهت برقراری تعامل بیش‌تر تشویق کنید؛ زیرا بالا رفتن تعداد لایک و کامنت شانس شما جهت دیده شدن در اکسپلور را افزایش می‌دهد. برای این کار باید برندهای شخصی یا تجاری مرتبط با کسب‌وکار خود را تگ کنید تا به این واسطه افراد بیش‌تری پست شما را مشاهده کنند. همچین در طول محتوای ویدیویی خود از کاربران بخواهید تا پست شما را برای سایر دوستان خود ارسال کنند تا میزان بازدید پست شما به صورت قابل توجهی افزایش یابد.

از چاشنی خلاقیت و نوآوری استفاده کنید

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

در پاسخ به این که چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟ باید با در طراحی و تولید استوری یا پست‌های تبلیغاتی خود خلاقیت زیادی را به خرج دهید تا جذابیت بصری پیج شما افزایش یابد‌. برای این کار در انتخاب رنگ‌های زنده آگاه باشید و محتوای تبلیغاتی متنی، تصویری یا ویدیویی خود را با توجه به اصول روانشناسی بازاریابی ارائه دهید. جهت ویرایش محتوای ویدیویی یا تصویری خود می‌توانید از انواع نرم افزارهای فتوشاپ استفاده کنید که قابلیت‌های کاربردی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند.

به سراغ اینفلوئنسر مارکتینگ بروید

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ به معنای درخواست کمک از افراد معروف اینستاگرام جهت تبلیغ برندینگ شما است که احتمال دیده شدن در اکسپلور را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد. این افراد شامل سلبریتی‌ها یا اشخاص برجسته‌ای هستند که به دلیل مشهور بودن در اینستاگرام، فالوورهای نسبتا زیادی دارند. اینفلوئنسر مارکتینگ برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمی هزینه‌بر است؛ بنابراین برای استفاده از این روش باید کسب‌وکار موفق و درآمد مطلوبی داشته باشید.

همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ مانارسانه

چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟

بسیاری از افراد به دلیل عدم مهارت، کمبود زمان و… دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام و موفقیت در این شبکه اجتماعی را نوعی رویای دست ‌نیافتنی می‌دانند. این در حالی است که ضمن همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ مانارسانه می‌‌توانید با استراتژی‌های صحیح دیده شدن در اکسپلور آشنا شوید و مسیر موفقیت کسب‌وکار اینستاگرامی خود را با سرعت بالایی طی کنید. کارشناسان تیم مانارسانه در هر زمان از روز آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به شما عزیزان هستند. با ما ارتباط بگیرید.

سخن پایانی

اگر به دنبال تجربه بازاریابی موفق در اینستاگرام و کسب درآمد بالا از طریق این شبکه اجتماعی هستید، به احتمال زیاد از خود سوال کرده‌اید که چطور به اکسپلور اینستاگرام بریم؟ برای این کار باید صفحه خود را در حالت عمومی قرار دهید و جهت تولید محتوای نوآورانه و کاربردی تلاش کنید. شناخت نیاز اصلی کاربران، انتشار محتواهای تبلیغاتی بر اساس یک برنامه منظم، تشویق کاربران برای برقراری تعامل بیش‌تر و… از دیگر راهکارهایی هستند که به افزایش احتمال دیده شدن در اکسپلور کمک می‌کنند. اگر به دنبال یک راهنمای مشاوره‌ای دقیق جهت دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام هستید، می‌توانید با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ مانا رسانه در ارتباط باشید. کارشناسان تیم ما در هر لحظه از روز آماده پاسخگویی رایگان به شما عزیزان هستند تا مسیر دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام را به آسانی طی کنید.

راه ارتباطی

بیشتر بخوانید:

راهنمای جامع برنامه‌ریزی محتوا و طراحی‌ استراتژی جهت موفقیت در بازاریابی

بررسی جامع بهترین روش‌های انتشار محتوای تولیدی

راهنمای کامل انجام تبلیغات پزشکی در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *