برند سازی, تولید محتوا, وبلاگ

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

شاید از خود سوال کنید که میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل باید چه قابلیت‌هایی داشته باشند‌؟ بدون میکروفون هم امکان ضبط ویدیو وجود دارد؟ وجود مدل‌های متنوع میکروفون صوتی در بازار باعث شده است که کاربران جهت تهیه این دستگاه و شروع تصویربرداری حرفه‌ای دچار سردرگمی شوند. از بهترین برندهای تولید کننده میکروفون  مناسب برای تصویربرداری با موبایل می‌توان به بایو، کامیکا، هوکو، سینکو و… اشاره کرد. هر یک از این میکروفون‌ها در ویژگی‌هایی مانند قابلیت نویزگیری، حداکثر برد، فرکانس پاسخگویی و… با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین میکروفون‌های مناسب جهت تصویربرداری با موبایل را معرفی کنیم.

میکروفون یقه‌ای کامیکا مدل SIG.LAV V05

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

این محصول در لیست بهترین میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل قرار دارد و توسط برند چینی کامیکا تولید شده است. میکروفون یقه‌ای کامیکا مدل SIG.LAV V05 قابلیت نویزگیری بسیار مناسبی دارد و صداهای اضافی محیط اطراف را به صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد. از مهم‌ترین مشخصات منحصر به فرد این میکروفون هوشمند می‌توان به گستره دینامیکی ۷۶ دسی بل، حساسیت ۲ ± ۳۵- دسی‌بل و فرکانس پاسخ‌گویی ۶۰ تا ۱۸ کیلو هرتز اشاره کرد.

میکروفون بی‌سیم مدل JSSEVN lightening

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

اگر به دنبال خرید یک میکرون مناسب جهت تصویربرداری با موبایل هوشمند اپل هستید، تهیه میکروفون بی‌سیم مدل JSSEVN lightening می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد. پشتیبانی از الگوی قطبی چند جهته امنی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این محصول است؛ با وجود این قابلیت فرکانس‌های صوتی در تمام جهت 360 درجه با کیفیت یکسانی ضبط می‌شوند. سایر مشخصات این میکروفون بی‌سیم شامل حساسیت ۲۶ دسی‌بل، فرکانس پاسخ‌گویی ۲۰ تا ۲۰۰۰۰،  حداکثر برد 20 متری و کیفیت استریو ۴۸ کیلوهرتز است.

میکروفون یقه‌ای بویا مدل BY-M1DM

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

این میکروفون به عنوان یکی از بهترین محصولات کمپانی بویا شناخته می‌شود که حدود 68 گرم وزن دارد و در ابعاد کوچکی‌ طراحی شده‌ است. اگر به دنبال خرید یک میکروفون سیمی و باکیفیت جهت تولید محتوای صوتی و ویدیویی هستید، خرید میکروفون یقه‌ای بویا مدل BY-M1DM یکی از بهترین گزینه‌های موجود در لیست خرید شما خواهد بود. مهم‌ترین مشخصات منحصر به فرد این میکرون سیم‌دار در فرکانس پاسخگویی ۶۵ – ۱۸ کیلو هرتزی، نسبت سیگنال به نویز ۷۴ دسی بلی و… خلاصه می‌شود.

میکروفن بی‌سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

اگر به دنبال آشنایی با بهترین میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل هستید، میکروفن بی‌سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2 می‌تواند نظر شما را جلب کند. این میکرون با وجود قیمت مقرون به صرفه از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و قابلیت‌های منحصر به فردی مانند برد بی‌سیم تا 50 متر، سیستم حذف نویز، شارژدهی تا 10 ساعت و… را دارد. از سایر نقاط قوت میکروفن بویا BY-WM3T2-U2 می‌توان به دریافت صدای 360 درجه، جفت شدن و وصل و پخش خودکار، دارای دو فرستنده جداگانه و… اشاره کرد.

میکروفون بویا  BY-M1 Lavalier

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

Boya BY-M1 Lavalier یکی از با کیفیت‌ترین و ارزان‌ترین میکروفون‌های کمپانی‌ بویا است که حهت تصویربرداری با انواع موبایل‌های هوشمند، دوربین‌های حرفه‌ای و… کاربرد دارد. وجود الگوی پیکاپ همه‌ جهته باعث شده‌ است که این میکروفون تمام صداهای موجود در محیط (360) را با کیفیت بسیار مناسبی ضبط کند. همچنین میکروفون بویا Boya BY-M1 Lavalier دارای یک مینی جک 3.5 میلی‌متری و کابل 20 اینچی و الگوی قطبی Omnidirectional است.

میکروفون یقه‌ای J13 Dual Type-C

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

اگر به دنبال تصویربرداری با موبایل iOS یا اندروید هستید، خرید میکروفون J13 Dual Type-C می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما باشد. این میکروفون دارای قابلیت پیکاپ 360 درجه است و صداهای اضافی موجود در محیط را به کم‌ترین میزان ممکن کاهش می‌دهد. میکروفون یقه‌ای J13 Dual Type-C دارای نسبت سیگنال به نویز ۶۴ دسی بل و فرکانس پاسخ‌گویی ۲۰-۲۰۰ کیلو هرتز است.

میکروفون بویا BOYA BY-M1 Pro Ⅱ

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

این محصول یکی از بهترین میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل است که قابلیت ضبط به صورت 360 درجه و با بهترین کیفیت ممکن را دارد. میکروفون بویا BOYA BY-M1 Pro Ⅱ دارای کابل 6 متری با جک 3.5 میلی متری است و به دلیل حجم و وزن پایین به راحتی حمل می‌شود. این میکروفون ضمن دارا بودن کاندنسر با الگوی قطبی Omni-Directional، باتری LR44 تغذیه‌شده، خروجی درگاه هدفون و… توانسته است در لیست پرفروش‌ترین محصولات کمپانی‌ بویا قرار گیرد.

 میکروفون مدل S31 STREAM FOR TYPE-C هوکو

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

اگر به دنبال خرید یک میکروفون بالا رده و انجام تصویربرداری حرفه‌ای هستید، خرید میکروفون  S31 STREAM FOR TYPE-C هوکو یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. این میکروفون دارای درگاه USB-C است تا کاربران به راحتی بتوانند موبایل اندروید خود را به دستگاه متصل کنند؛ جهت استفاده از گوشی‌های آیفون به تهیه یک رابط تبدیل نیاز خواهید داشت‌‌. میکروفون هوکو S31 STREAM FOR TYPE-C در ابعاد بسیار کوچکی‌ طراحی شده است و قابلیت‌های مانند شارژ سریع، حذف خودکار نویز و… را دارد.

میکروفون سینکو مدل Lav-S6M2

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

این محصول یکی از پرفروش‌ترین میکروفون های مناسب برای تصویربرداری با موبایل است که قیمت ارزان و کیفیت بسیار خوبی دارد. میکروفون سینکو Lav-S6M2 با کمک یک جک 3.5 میلی‌متری به موبایل هوشمند شما متصل می‌شود و دارای یک کابل طولانی 6 متری است. همچنین این میکروفون هوشمند از الگوی قطبی چند جهته پشتیبانی می‌کند تا تمام صداهای اصلی موجود در محیط با کیفیت یکسانی ضبط شوند‌‌.

میکروفون بی‌سیم Zomei K8

معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

این محصول یکی از بهترین میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل است که به دلیل دارا بودن الگوی قطبی همه جهته صداهای بسیار باکیفیتی را ضبط می‌کند. میکروفون Zomei K8 قابلیت اتصال به انواع موبایل‌های آیفون و اندروید را دارد و با پورت‌های  Type C و Lightning مجهز شده است. از دیگر مشخصات میکروفون Zomei K8 می‌توان به ابعاد کوچک، کیفیت ساخت بالا، کاهش اتوماتیک نویز و… اشاره کرد که این محصول را از سایر نمونه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.

سخن پایانی

بسیاری از کاربران فعال در حوزه سوشال مدیا جهت تولید محتوای باکیفیت به دنبال آشنایی با انواع میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل هستند. بایو، کامیکا، هوکو و سینکو از بهترین برندهای تولید کننده میکروفون جهت تصویربرداری با تلفن‌های هوشمند شناخته می‌شوند. جهت خرید میکروفون مناسب برای تولید محتوا باید به مشخصاتی مانند نویزگیری خودکار، دامنه برد، شارژدهی، فرکانس پاسخگویی و… اهمیت دهید. در این مقاله 10 نمونه از بهترین میکروفون‌های مناسب جهت تصویربرداری را معرفی کردیم تا برای تهیه میکروفون مورد نیاز خود دچار سردرگمی نشوید. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر در زمینه تهیه میکروفون مناسب برای تولید محتوا با کارشناسان تیم مانا رسانه در ارتباط باشید.

راه ارتباطی

بیشتر بخوانید: راهنمای تولید محتوای کپی رایتینگ و افزایش فروش
دوربین حرفه‌ای یا دوربین موبایل برای سوشال مدیا
راهنمای جامع آموزش انواع کپی رایتینگ در دنیای سوشال مدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *