تبلیغات, تولید محتوا, دیجیتال مارکتینگ, شبکه های اجتماعی, کسب و کار, وبلاگ

روش های قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی

قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی

مقدمه

آیا به دنبال راه انداختن یک مسابقه اینستاگرامی می باشید؟ باید بگوییم که تصمیم خیلی خوبی گرفته اید! چرا که کاربران اینستاگرام عاشق مسابقه هستند، البته بهتر است بگوییم عاشق جایزه هستند! اگر یک مسابقه جذاب راه اندازی کنید، بدون شک فالوورهای شما خیلی زیاد می شود.در این مقاله روش های قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی را با هم بررسی خواهیم کرد.

با ایجاد یک مسابقه اینستاگرامی برای کسب و کارتان برندسازی کنید

مهمترین مسئله برای کسب و کارها و مخصوصا کسب و کارهای نوپا، برندسازی است. برند سازی به این معنا است که برند کسب‌وکار خود را به کاربران بیشتری معرفی کنیم. افراد زیادی در مسابقه های اینستاگرامی شرکت می کنندو هر کدام از این افراد بارها با نام کسب و کار شما رو به رو می شوند و در نهایت در ذهنشان می ماند.

برند سازی مهم ترین ثمره مسابقات اینستاگرامی است. حالا که دانستید مسابقات اینستاگرامی این همه اهمیت دارد چرا یک مسابقه اینستاگرامی برگزار نمی کنید؟؟ قطعاً یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش مخاطبان یک کسب‌وکار، برگزاری مسابقه اینستاگرامی است و با استفاده از آن می‌توان به توسعه کسب‌وکار پرداخت.

قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی

روش های قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی

بعد از اینکه مدیر یک صفحه در اینستاگرام مسابقه ای را برگزار کرد  از بین افرادی که پست آن مسابقه را لایک کرده اند یا کامنت گذاشته اند، و یا از بین تمام فالورهای صفحه برنده مسابقه انتخاب می‌شوند.

روش های قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی:

1. سایت Namepicker

یکی از بهترین روش های قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی استفاده از سایت Namepicker می باشد. برای اینکه از این سایت استفاده کنید باید حتما عضو فیسبوک باشید. وارد این سایت شوید و از قسمت بالای صفحه instagram comment picker را انتخاب کنید.

سپس با استفاده از گزینه Login with facebook  در سایت ثبت نام کنید تا صفحه اینستاگرام شما به فیسبوک متصل شود. در پایان آدرس صفحه را به سایت می دهید و قرعه کشی را انجام می شود.

2. سایت commentpicker

ابتدا در یک فیس بوک یک حساب باز کنید و آن را به حساب اینستاگرام متصل کنید. سپس وارد سایت commentpicker شوید و با انتخاب گزینه Log in with facebook عضو شوید و سپس می‌توانید پست مسایقه را انتخاب کنید و از میان کامنت‌ها قرعه کشی انجام دهید.

سایزبندی پست اینستاگرام به چه صورت است؟ ، برای خواندن این مقاله اینجا کلیک کنید

3. برنامه Lukky

این ‌نرم‌افزار قرعه‌کشی اینستاگرامی ‌برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. پس از نصب آن باید وارد اکانت اینستاگرام شوید و پستی که به عنوان مسابقه قرار داده‌اید را انتخاب نمایید. بعد از انجام قرعه‌کشی می‌توانید ویدئو آن را در اینستاگرام با کاربران خود به اشتراک بگذارید.

4. استفاده از سایت getcombot

این سایت قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی‌ یک سایت روسی است که علاوه بر قرعه‌کشی امکان دانلود کامنت‌ها را نیز برای شما فراهم می‌کند. با توجه به اینکه ایم سایت یک سایت معروف جهانی است صف انتظار در آن بسیار طولانی می باشد.

قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی

روش های قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی

5. برنامه socialcrumb

بعد از اتصال اکانت اینستاگرام به فیس بوک می‌توانید با دانلود ‌نرم‌افزار socialcrumb تمام کامنت‌های قرار داده شده در پست را در یک لیست اکسل دریافت کنید. قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی ‌در بین این لیست انجام خواهد گرفت.

6. سایت simpliers

در صورتی که بخواهید صفر تا صد یک مسابقه اینستاگرامی‌ را به خوبی مدیریت کنید، باید از این سایت کمک بگیرید. این سایت ظاهر و رابط کاربری بهتری نسبت به دیگر سایت‌ها دارد. سرعت این سایت بسیار بالا است و بعد از کپی کردن لینک پست اینستاگرامی‌ می‌توانید از میان افرادی که کامنت گذاشته‌اند یک یا چند نفر را به عنوان برنده انتخاب کنید.

تبلیغات برای کسب‌ و کارها و انواع روش‌ های آن، برای خواندن این مقاله اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *