برند سازی, تولید محتوا, دیجیتال مارکتینگ, سئو, طراحی سایت, وبلاگ

روش های افزایش اشتراک گذاری مقالات در وب سایت ها

روش های افزایش اشتراک گذاری مقالات

مقدمه

بیشتر مشاغل و صاحبان کیب و کارها با چالش هایی رو به رو هستند. یکی از این چالش ها این است که چه محتوا هایی تولید کنیم و با چه ساختاری در وبسایت خود منتشر کنیم تا بهتر باشد؟؟ روش های افزایش اشتراک گذاری مقالات در وب سایت ها بسیار متنوع هستند. مثلا تولید محتواب مناسب یکی از روش هایی است که بر روی سئو سایت تاثیر زیادی دارد. هرچه محتواهایی که تولید می کنید باکیفیت تر باشند کاربران بیشتری جذب سایت شما می شوند و امکان اینکه مقاله های شما را به اشتراک بگذارند بیشتر است.

در این مقاله قصد داریم روش هایی برای افزایش اشتراک گذاری مقالات در وب سایت ها بیان کنیم تا به شما عزیزان کمک کنیم محتواهای بهتری تولید کنید.

۱- انتخاب موضوعات جدید و جذاب برانگیختن حس کنجکاوی کاربران

اکثر مردم تمایل دارند متون و محتواها و یا ویدئو ها و تصاویری را با یکدیگر به اشتراک بگذارند که موضوع جدید و جذاب داشته باشند. اکثر افراد وقتی موضوع جدیدی را می خوانند یا می بینند تمایل دارند که آن موضوع را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

بنابراین دنبال موضوعات جدید و جذاب باشید، بدایند که چه محتوایی تولید می کنید و بسیار اهمیت دارد. وقتی کاربران سایت یا شبکه اجتماعی شما با موضوعاتی روبه رو شوند که اطلاعات کاملی درباره ی آن ندارند، علاقه مند می شوند که مقاله شما را بخوانند.

روش های افزایش اشتراک گذاری مقالات

۲- محتوای به یاد ماندنی منتشر کنید

منتشر کردن مطالب و محتوای به یادت ماندنی و جذاب یکی از روش هایی است که باعث می شود محتوا و مقاله شما در ذهن خوانندگان بماند. و جذب سایت یا شبکه اجتماعی شما شوند. اگر محتواهای شما برای کاربران جذاب باشد موجب آن می شود تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند، البته اگر حق کپی رایت را رعایت کنند!!!

۳- استفاده از تصاویر باکیفیت و جذاب

انتخاب تصاویر زیبا و جذاب و کاربرپسند، یعنی تصاویری که کاربران را جذب خود کنند و رنگ و لعاب خوبی داشته باشند. در بین مقالات از جمله مواردی است که می تواند در میزان بازدید کاربران از سایت یا شبکه اجتماعی شما موثر باشد.
طراحی زیبای صفحات وبسایت شما از عواملی است که کاربر آن را بررسی می کند. سپس تصمیم می گیرد که محتوای منتشر شده ی شما را مطالعه کند یا برعکس آن را ترک کند!

۴ – استفاده از رنگ بندی مناسب و ثابت

برای سایت یا شبکه های اجتماعی خود یک رنگ بندی انتخاب کنید، یک رنگ بندی جذاب و زیبا، تمامی محتوا هایتان را با این رنگ بندی منتشر کنید. سعی کنید یک رنگ کاربرپسند و جذاب انتخاب کنید.

اگر رنگبندی صفحات وبسایت شما مناسب باشد، ممکن است محتوای منتشر شده ی وبسایت شما از دید کاربرانتان جذاب تر بنظر برسد. و کاربر شما تصمیم بگیرد مقاله ی منتشر شده ی شما را در بین دوستان خود به اشتراک بگذارد.

۵ – دسته بندی مناسب مطالب

مطالب وبسایت خود را به صورت منظم دسته بندی کنید تا کاربران بهتر بتوانند مطالب مورد نظرشان را پیدا کنند.

۶- اهمیت و ارزش اجتماعی مطالب منتشر شده بالا باشد

سعی کنید در وبسایت خود محتویاتی را منتشر کنید که بتواند اطلاعات مفید و ارزشمندی را به افراد انتقال دهد. و از دید سایر افراد جامعه با ارزش شناخته شود. افراد معمولا دوست دارند اخبار و اطلاعاتی را دنبال کنند و اشتراک بگذارند که بتواند اطلاعات مناسبی را به آنها ارائه و پاسخگوی سوالات آنها باشد.

۱۰- قرار دادن اطلاعات تماس در بین محتوای منتشر شده یا در انتهای مطالب

شما می توانید در انتهای محتوای خود و یا در بخش هایی از محتوای خود اطلاعات تماس شرکت یا مجموعه ی خود را قرار دهید. تا کاربران بتوانند از این راه تعاملات بیشتری را با مجموعه ی شما برقرار کنند و از خدمات ارائه شده ی شما استفاده کنند. و یا اگر قصد دارند ثبت سفارش کنند راحت تر شما را پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *