تولید محتوا, دیجیتال مارکتینگ, شبکه های اجتماعی, وبلاگ

آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا

آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا

شناخت بهترین برنامه‌های تولید محتوا به شما کمک می‌کند تا مسیر توسعه کمپین تبلیغاتی خود را با سرعت بالاتری طی کنید و از سایر رقبای خود جلو بزنید. اگر به دنبال ارائه محتوای خلاقانه در سوشال مدیا و شبکه‌های اجتماعی و موفقیت کمپین تبلیغاتی خود هستید، باید از انواع برنامه‌های تولید محتوا استفاده کنید. برنامه‌های گوناگونی در زمینه تولید محتوای تصویری، متنی، ویدیویی و… وجود دارند که امکانات گوناگونی را در اختیار شما قرار می‌دهند. Canva، Gleam Competitions، Onlypult و Inshot از بهترین نرم‌افزارهایی هستند که می‌توانید جهت تولید و انتشار محتوای جذاب در شبکه اینستاگرام از آن‌ها استفاده کنید. از دیگر برنامه‌های پرطرفدار تولید محتوا در سوشال مدیا می‌توان به Keyhole، Linktr.ee و SquareLovin اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال برنامه مناسب برای تولید محتوای خلاقانه در شبکه‌های اجتماعی هستید، در ادامه این مطب همراه ما باشید.

معرفی بهترین برنامه‌های تولید محتوا

آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا

در دنیای امروزی تولید محتوای خلاقانه و جذاب در سوشال مدیا به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان مشاغل اینترنتی تبدیل شده است. ضمن مطالعه کتاب الفبای سوشال مدیا نگارش آقای امیرحسین رجبی می‌‌توانید با بهترین برنامه‌های تولید محتوا آشنا شوید. تعدادی از محبوب‌ترین نرم‌افزار‌های تولید محتوا در سوشال مدیا شامل زیر است:

1.  برنامه تولید محتوای Canva

آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا

Canva نوعی ابزار گرافیکی پرکاربرد است که به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های تولید محتوا شناخته می‌شود. این نرم‌افزار گرافیکی تمام امکانات لازم جهت تولید محتوای بصری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا پروسه‌هایی مانند ویرایش تصویر، ایجاد نوشته متنی با فونت جذاب و… را به راحتی انجام دهید.

تولید قالب‌های آماده اینفوگرافیک ، کارت پستال و تمپلیت اینستاگرام از دیگر قابلیت‌های بی‌نظیر نرم افزار گرافیکی کانوا است. دانلود و نصب برنامه کانوا به تمام افراد تازه کار در حرفه گرافیک و فتوشاپ توصیه می‌شود؛ زیرا افراد مبتدی به راحتی می‌توانند از امکانات این برنامه به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

2.  برنامه تولید محتوایGleam Competitions

آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا

Gleam Competitions در فهرست بهترین برنامه‌های تولید محتوا اینستاگرامی قرار دارد و شرایط مناسب جهت اجرای برنامه مسابقه‌ای آنلاین در این بستر ارتباطی را فراهم می‌کند. با کمک این برنامه می‌‌توانید در طول مسابقه آنلاین، قرعه‌کشی انجام دهید و جوایز گوناگونی را به کاربران خود اهدا کنید. Gleam Competitions به شما کمک می‌کند تا نظرات مثبت فالوورهای خود را جلب کنید و تعامل بهتری با کاربران موجود در شبکه اینستاگرام داشته باشید.

همچنین قابلیت‌های منحصر به فرد Gleam Competitions تنها به اینستاگرام محدود نمی‌شود و در سایر زمینه‌های سوشال مدیا مانند توییتر، پینترست، وبلاگ شخصی و… نیز می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. اگر به سیستم کامپیوتری یا لپتاپ دسترسی ندارید، نگرانی بابت استفاده از Gleam Competitions نداشته باشید؛ زیرا این برنامه در موبایل هوشمند نیز قابل اجرا است.

3.  برنامه تولید محتوای Onlypult

آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا

Onlypult یکی از بهترین برنامه‌های تولید محتوا در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام است که جهت برنامه‌ریزی مناسب برای انتشار پست‌ها کاربرد دارد‌. این برنامه به شما کمک می‌کند تا جهت انتشار پست اینستاگرامی در زمان مناسب (روز بعد، هفته‌ بعد و…) آماده باشید و در طولانی مدت نتیجه بهتری را کسب کنید.

 Onlypult را می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا پست‌های آماده شما را طی روزهای آینده در شبکه اینستاگرام آپلود کند (بدون این که نیاز باشد در آن هنگام آنلاین شوید). Onlypult تمام هشتگ‌های مربوط به پست‌های اینستاگرام شما را در قسمت My Tags ذخیره می‌کند؛ در این حالت به راحتی می‌توانید جهت انتشار پست‌های بعدی از این هشتگ‌ها کمک بگیرید.

4.  برنامه تولید محتوای Inshot

آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا

اگر به دنبال آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا در اینستاگرام هستید، باید بدانید که Inshot یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای پرکاربرد جهت تولید محتوای تصویری و ویدئویی است. این برنامه قابلیت‌های متنوعی مانند ویرایش ویدئو یا عکس، برش تصویر و… را دارد و به شما کمک می‌کند تا استوری‌های مورد نظر خود را به شیوه آسان‌تری تولید کنید.

ادغام چند ویدیو با یکدیگر، افزودن موسیقی به یک ویدیو، تنظیم سرعت پخش کلیپ و ترکیب چند عکس به منظور تولید ویدیو جدید از دیگر قابلیت‌های نرم افزار Inshot هستند. همچنین ضمن استفاده از قابلیت‌هایی مانند افزودن  ایموجی، فیلتر عکس یا فیلم و… می‌‌توانید کیفیت محتوای خود را به شکل قابل توجهی ارتقا دهید.

5.  برنامه تولید محتوای Keyhole

آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا

Keyhole در میان کاربران شبکه‌ اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های تولید محتوا شناخته می‌شود که جهت یافتن هشتگ‌های مرتبط با به کمپین شما کاربرد دارد‌. با کمک این برنامه تولید محتوا به راحتی می‌توانید هشتگ‌های مربوط به هشتگ اصلی را شناسایی کنید و داده‌هایی لحظه‌ای که با نتایج هشتگ گذاری مرتبط هستند را مورد بررسی قرار دهید.

همچنین با کمک Keyhole می‌‌توانید کاربرانی که از طریق هشتگ گذاری وارد صفحه اینستاگرامی شما شده‌اند را همراه با اطلاعاتی مانند نام کاربری، موقعیت جغرافیایی و… شناسایی کنید. ارزیابی‌ میزان تأثیرگذاری هشتگ‌ها بر روی کاربران و دسته‌بندی آن‌ها بر اساس این معیار از دیگر قابلیت‌های نرم افزار Keyhole است.

6.  برنامه تولید محتوای Linktr.ee

آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا

Linktr.ee در لیست بهترین برنامه‌های تولید محتوا در اینستاگرام قرار دارد که جهت به اشتراک گذاری لینک‌های بیش‌تر با کاربران استفاده می‌شود. با توجه به قوانین اینستاگرام، هر کاربر تنها می‌تواند یک لینک را در قسمت پروفایل اکانت خود به اشتراک بگذارد؛ بنابراین جهت استفاده هوشمندانه از همین یک لینک باید از برنامه Linktr.ee کمک بگیرید.

به هنگام استفاده از این برنامه می‌‌توانید بازدیدکنندگان را از طریق همان یک لینک (که در قسمت پروفایل وجود دارد) به صفحه جدیدی هدایت کنید که دارای چندین لینک منحصر به فرد است. در این صفحه جدید می‌توانید بی‌نهایت لینک جدید را ارائه دهید تا سایر کاربران ضمن کلیک بر روی هر یک از این پیوندها بتوانند محتوای تازه‌ای را مشاهده کنند. همچنین با کمک Linktr.ee به راحتی می‌توانید تعداد دفعات کلیک شده بر روی هر پیوند را بررسی کنید تا از بازخورد کاربران به محتوای خود آگاه شوید.

7.  برنامه تولید محتوای SquareLovin

آشنایی با بهترین برنامه‌های تولید محتوا

SquareLovin یکی از بهترین برنامه‌های تولید محتوا اینستاگرام است که ضمن بررسی پست‌های منتشر شده شما، تجزیه و تحلیل دقیقی را ارائه می‌دهد. بنابراین به راحتی می‌توانید از مفید بودن پست‌های خود برای سایر کاربران اینستاگرام آگاه شوید‌ و مسیر موفقیت کمپین خود را به صورت هوشمندانه‌تری طی کنید‌. SquareLovin اطلاعات لازم را در قالب چندین نمودار متنوع ارائه می‌دهد و تهیه آن برای تمام صاحبان کسب‌وکارهایی فروشگاهی و خدماتی ضروری است.

انتشار مطالب، لینک‌دهی پست‌ها، تجزیه و تحلیل دقیق کلیک‌ها به همراه معیارهای مرتبط با پست‌ها و… از مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین با کمک این برنامه می‌توانید میزان رشد صفحه خود را از طریق بررسی تاریخچه پست‌ها به تفکیک ساعت، روز، هفته، ماه و سال بررسی کنید.

سخن پایانی

اگر به دنبال ارائه محتوای خلاقانه در سوشال مدیا و موفقیت کمپین تبلیغاتی خود هستید، باید از بهترین برنامه‌های تولید محتوا استفاده کنید. انواع گوناگونی از نرم افزارهای تولید محتوا وجود دارد که قابلیت‌های گوناگونی را در اختیار شما قرار می‌دهند. تولید محتوای جذاب، ارزیابی‌ واکنش کاربران به محتوای شما، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و… از مهم‌ترین مزایای استفاده از برنامه‌های متنوع تولید محتوا است.‌ SquareLovin، Keyhole، Onlypult و Gleam Competitions از بهترین برنامه‌هایی هستند که جهت تولید محتوای جذاب‌تر در دنیای سوشال مدیا کاربرد دارند. همچنین جهت موفقیت در مسیر تولید محتوای تبلیغاتی می‌‌توانید از هوش مصنوعی و برنامه‌های دیگری مانند Canva، Inshot و Linktr.ee استفاده کنید. اگر به دنبال آشنایی بیش‌تر با برنامه‌های تولید محتوا هستید، پیشنهاد ما تهیه کتاب الفبای سوشال مدیا از آقای امیرحسین رجبی است.

بیشتر بخوانید: معرفی میکروفون‌های مناسب برای تصویربرداری با موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *